4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9878
    leo-rcc
    Deelnemer

    Vannacht is er in Vilvoorde Belgie uit mijn bus een aantal koffers gestolen, waaronder voor de RC wereld het belangrijkt een aluminium koffer met 200W Fusion Power voeding en een RC-Plus i-Power 6200 200W acculader, en alle Turnigy Nanotech 6.0, 5.8 en 5.3 lipos die ik had. Kom je ineens een partij accus tegen op Marktplaats of Ebay met verkoopplaats Vilvoorde of daar in de buurt, laat het me dan even weten aub.

    Verder ben ik ook electronica voor de robots kwijt wat ik een pak erger vind want veel van die dingen zijn onvervangbaar.
    Als iemand een Robotpower Sidewinder online ziet met een groen ge-anodizeerde aluminium behuizing, gelieve het mij ook te laten weten svp.

    #17239
    leo-rcc
    Deelnemer

    Even wat fotomateriaal verzameld:

    De sidewinder ziet er zo uit:

    1 in die vorm, de ander is in het groen. Aan de achterkant komen er 6 kabels uit, 2 voor de stroomtoevoer, 4 naar de 2 motoren (het is een dual motor controller).


    De lader.


    De voeding.


    De accus.

    #17240
    janschip
    Deelnemer

    Dat is zwaar kl…, wanneer ik wat zie laat ik het weten.

    #17241
    Mario Koolmees
    Moderator

    We houden het zeker weten voor je in de gaten Leo!
    Goed dat je dit via de diverse fora laat lopen, ik hoop dat je de daders op deze manier achterhaalt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘Attentie, Robot en RC spullen van mij gestolen uit de auto.’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven