15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #9831
    Mario Koolmees
    Moderator

    Komend weekend is de eerste clubwedstrijd van MVB, als je daar lid bent kun je lekker meedoen met deze wedstrijden. Mede RCCZ-er Luke gaat daar dit jaar aan meedoen, dus als je tijd hebt en niet bang bent om lekker in het zonnetje te genieten van spannende races; ga hem even aanmoedigen.

    Aangezien ik komend weekend in Helmond zit voor de eerste truggycup wedstrijd wil ik Luke via deze weg veel succes wensen in de 2WD SC klasse! Ik heb je zien rijden…en ook de 2WD wedstrijden op MVB wel eens gezien en volgens mij maak je een goede kans.

    Veel succes, maar vooral veel plezier!

    #16264
    janschip
    Deelnemer

    Ik doe dit jaar ook bij MVB mee, dus ik ben benieuwd.

    Ik ga beginnen in de sportsman klasse, zeg maar de beginners.

    Jij succes in Helmond, de verwachtingen zijn wel hoog gespannen na je prestaties van afgelopen jaar.

    Gr.

    #16265
    Jizmac
    Deelnemer

    Succes allebei !!!

    #16267
    leo-rcc
    Deelnemer

    Veel success, ik ben er hopelijk bij op de Short course shootout.

    #16268
    Mario Koolmees
    Moderator

    @janschip wrote:

    Ik doe dit jaar ook bij MVB mee, dus ik ben benieuwd.

    Ik ga beginnen in de sportsman klasse, zeg maar de beginners.

    Jij succes in Helmond, de verwachtingen zijn wel hoog gespannen na je prestaties van afgelopen jaar.

    Gr.

    Met dat LCG chassis denk ik dat je best snel bent, gewoon zorgen dat je geen fouten maakt. En ook veel succes natuurlijk!
    Voor de truggycup, ik ben tevreden met een plek in de top 10.

    #16269
    lu-ke22
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Komend weekend is de eerste clubwedstrijd van MVB, als je daar lid bent kun je lekker meedoen met deze wedstrijden. Mede RCCZ-er Luke gaat daar dit jaar aan meedoen, dus als je tijd hebt en niet bang bent om lekker in het zonnetje te genieten van spannende races; ga hem even aanmoedigen.

    Aangezien ik komend weekend in Helmond zit voor de eerste truggycup wedstrijd wil ik Luke via deze weg veel succes wensen in de 2WD SC klasse! Ik heb je zien rijden…en ook de 2WD wedstrijden op MVB wel eens gezien en volgens mij maak je een goede kans.

    Veel succes, maar vooral veel plezier!

    Mario bedankt voor het compliment en Wim,Mario Jullie ook veel succes met racen zondag ik zie je wel verschijnen. ๐Ÿ˜‰

    #16273
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    @snellehenk wrote:

    Komend weekend is de eerste clubwedstrijd van MVB, als je daar lid bent kun je lekker meedoen met deze wedstrijden. Mede RCCZ-er Luke gaat daar dit jaar aan meedoen, dus als je tijd hebt en niet bang bent om lekker in het zonnetje te genieten van spannende races; ga hem even aanmoedigen.

    Aangezien ik komend weekend in Helmond zit voor de eerste truggycup wedstrijd wil ik Luke via deze weg veel succes wensen in de 2WD SC klasse! Ik heb je zien rijden…en ook de 2WD wedstrijden op MVB wel eens gezien en volgens mij maak je een goede kans.

    Veel succes, maar vooral veel plezier!

    Mario bedankt voor het compliment en Wim,Mario Jullie ook veel succes met racen zondag ik zie je wel verschijnen. ๐Ÿ˜‰

    Ik heb er zin in, kijk dat weer……..

    #16275
    Mario Koolmees
    Moderator

    Heerlijk dat weer, garantie voor een mooi dagje racen morgen!

    #16285
    lu-ke22
    Lid

    Het was een mooie dag. even een verslag ๐Ÿ˜†
    kwam er smorgen aan het was flink fris dus ik denk ik ga even in rijden gelijk 3e bocht er uit en gelijk mij wiel hum afgeproken ๐Ÿ˜ฅ Ik had die toevallig bij me dus het ik gemaakt toen de iedereen even kennis gemaakt en met heat 1 begonnen ik met de banden set (Proline Caliber) lag van de 7 gelijke 4e voor de eerste keer niet slecht alleen me schokdemper was leeg gevuld er was een klipje volgeschoten in de schokdemper had ik gemaakt dus ik ging de 2e heat rijden met de banden set (Proline sniper) mijn ronden tijden waren gelijk een stuk snellen ik was 2e geworden en mijn schokdemper was weer leeg ๐Ÿ‘ฟ dus weer gemaakt (ps het was dezelfde) dus toen de 3e heat gereden op
    de banden set (Proline Holl Shot 2.0) was weer 2e geworden toen de finales 1e was ik 3e geworden en de 2e race was ik 4 geworden en weer een kapotte schokdemper oefff ๐Ÿ‘ฟ weer het zelfde probleem en de laatste heat van de race was ik 3e geworden met 6 sec achterstand op nummer 2 uiteindelijk met de uitslag ben ik 4e geworden ben er erg tevreden over omdat het pas de eerste keer was dat ik op het nieuwe circuit reed toch mensen verslagen die er al wel meer hadden gereden ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

    En naar mijn gevoel was het een geslaagde dag en de vleugel hielp wel. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ps schokpreker weer stuk oefff ๐Ÿ‘ฟ ๐Ÿ‘ฟ

    Luke

    #16286
    pinty
    Deelnemer

    Dat is echt een super resultaat, je mag er best trots op zijn.
    Dat er spullen kapot gaan, hoort er gewoon bij.
    Had dat trouwens niet iets te maken met de eerste schade?

    #16287
    Mario Koolmees
    Moderator

    Goed gedaan Luke, dat smaakt naar meer…!
    Hoe heeft Wim het gedaan?

    Morgen ochtend zal ik even een verslag typen van de truggycup, ben nog gesloopt van een zware dag.
    Ik reed vandaag harder dan vorige keer in Helmond maar helaas net niet in de top 10 gekomen en dus ook niet in de masters finale. Ik zat er maar 2 plaatsen vanaf. Merijn is 1e geworden bij de students, Alex is helaas niet verder gekomen dan de 1/4 finale door problemen bij de start en ook nog eens een probleem met zijn motor in de laatste ronden. Tony stond ook in de students finale maar door een probleem met zijn zender of ontvanger (storing) ging het niet lekker en is hij 9e geworden. Morgen meer…

    #16288
    janschip
    Deelnemer

    Kort veslagje van mijn races….

    s-Ochtends viel het weer even tegen maar dat werd snel beter.

    Ik heb meegereden in de sportsman klasse en dat beviel prima.

    Eerste kwalificatie was voor mij meteen de beste, derde plaats en 10 ronden gereden.
    De andere twee kwalificaties waren rond de 5e en 4e plaats, helaas maar 9 ronden gereden maar de snelste rondetijd ging langzaam omlaag.
    Af en toe een ronde die echt niet liep en daar gaat je race, dat heb ik voor mijn gevoel teveel gehad.

    Maar goed, finales.
    De eerste ging eigenlijk weer het lekkerste 3e plek en dat was de beste klassering, daarna nog 4e en 5e, algemeen weet ik niet (ik denk 4e) ik moest iets eerder weg maar dat zoek ik wel op op de rc-timing site en pas het hier nog aan.
    De laatste race heb ik mijn snelste ronde gereden dus dat hou ik erin.

    Maakte net teveel foutjes tijdens de races en dat wil ik afleren, blijf toch ontevreden over mijn stuurgedrag, ga een andere stuurservo erop zetten.

    Verder een heel leuke dag gehad met mooi weer.

    Luke heeft het klasse gedaan in een sterk veld wist hij een aantal ervaren MVBรฉrs voor te blijven, daar zit echt meer in. Hij is in ieder geval sneller dan ik ๐Ÿ˜ก met z’n 2wd (ligt aan de vleugel, kan niet anders ๐Ÿ˜‰ ).

    Ben benieuwd naar jou verslag Mario.

    Gr .

    #16294
    Mario Koolmees
    Moderator

    Volgens mij een leuk dagje gehad als ik het zo lees bij een hele gezellige club…want dat is MVB zonder enige twijfel.
    Gewoon nog wat oefenen, rondjes maken en zoeken naar de bandjes en setup die jou het beste liggen.

    Wat voor stuurservo heb je er nu in zitten? Mocht je het eens willen proberen dan kan je wel een keer een Savox 12 kg servo van mij proberen. Een snelle servo is belangrijk op een baan als MVB, waarschijnlijk nog belangrijker dan een krachtige servo.

    En qua wedstrijden rijden, in de kwali’s je grenzen zoeken en in de finales op 95% rijden. Dan maak je weinig fouten en kan je als het goed is een constant tempo rijden, daarmee kom je verder naar voren dan af en toe een top ronde rijden en de rest van de rondes allemaal fouten maken.

    Ik hoop dat ik een keer kan komen kijken en helpen bij een wedstrijd.

    #16296
    janschip
    Deelnemer

    Thx voor de tips Mario.

    #16302
    lu-ke22
    Lid

    Bedankt voor de tips ik zit er met mijn banden wel goed op motor ook stuur servo ga ik volgende week upgraden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Het onderwerp ‘Club wedstrijden MVB Bergschenhoek’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven