12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #16303
    lu-ke22
    Lid
    snellehenk wrote:
    Goed gedaan Luke, dat smaakt naar meer…!

    Inderdaad het begint goed πŸ˜†

    #16529
    Mario Koolmees
    Moderator

    Vandaag de 2e club wedstrijd bij MVB, Wim en Luke veel succes!

    #16531
    sjirk
    Lid

    succes allebei!

    #16535
    janschip
    Deelnemer

    Tnx, net terug, maak later een kort verslagje.

    Edit-verslagje.

    Na veel wikken en wegen toch besloten om super soft bandjes te gaan halen, kijken hoe dat zou bevallen.
    Camberlink een tandje hoger gezet en een nieuwe snellere en krachtigere servo erin.

    Vol goede moed begonnen aan de kwalificaties en dat ging inderdaad beter dan de vorige keer.
    Eerste kwali ging redelijk, ik dacht dat ik 4 of 5 was van de 8. De tweede en derde gingen buiten gewoon en werd ik 1. Daar was ik (als een kind zo) blij mee.

    De eerste finale van start, ik mocht starten als 1 en iedereen stond klaar en ik was aan het ……., gelukkig had de start wat oponthoud dus ik stressen en net op tijd aan de start pfffff, nou dat heb ik geweten de ene na de andere fout gewoon een drama. Eindigde als 4 en was toch wel teleurgesteld. Vol goede moed de tweede en derde finale gereden en dan is het toch een voordeel wanneer je vooraan staat. Ik probeer om zoveel mogelijk zonder fouten de eerste lange bocht en schansen door te komen en dat lukte aardig, je hebt dan niet de drukte van de start die de rest wel heeft, beetje mazzel dat wel. De rest van de races verder rustig en met (voor mijn doen) weinig fouten uitgereden. Resultaat was toch 2 maal 1ste. Over het algemeen was ik ook eerste en dat is best leuk.

    Nu nog wat sneller leren rijden want, ik reed in de “sportsman” klasse zeg maar de beginners.
    Ik rijd nu 10 rondjes en 1 maal 11, voor mij heel wat maar om mee te komen in het wedstrijdgeweld moet ik toch wel minimaal 12 rondjes rijden, dat word nog even oefenen.

    Als de uitslagen on-line komen kan ik kijken wat mijn voortgang is, ben benieuwd.

    Afijn voor mij een geslaagde dag, op naar de volgende kijken of ik er 12 rondjes uit kan persen.

    Ps Luke heeft het ook weer lekker gereden maar die maakt zelf een verslagje maar wat kan die lekker rijden zeg.

    Mario was ook gezellig even langs geweest en heeft veel mooie foto’s gemaakt.

    Genoeg opgeschept voor vandaag, tot de volgende meeting.

    Gr

    #16536
    Mario Koolmees
    Moderator

    Vandaag even Luke en Wim wat mentale ondersteuning gegeven en ondertussen wat foto’s gemaakt:

    #16537
    lu-ke22
    Lid

    Het zijn weer prachtige fotoΒ΄s geworden Mario vreselijk gezellig dat je even kwam kijken op MVB πŸ˜‰ πŸ˜‰

    Verslag!!!

    Heat 1
    ging erg goed tot dat ik op een schans veel te hard reed en buiten het hek van MVB belanden in de greppel oefff wat 4 uiteindelijk geworden πŸ™„

    Heat 2
    Erg goed helemaal foutloos was 3e geworden

    Heat 3
    Had mijn stuur anders ingesteld met behulp van een aantal mensen zijden dat het beter reed ik zelf vond deze actie echt waardeloos werd 5e

    Race 1
    ging goed een paar kleine foutjes lag even 2e maar ik ging toen over de kop en met uit eindelijk als 4e gewoorden πŸ‘Ώ

    Race 2 ging erg slecht naar mijn gevoel was er niet helemaal bij omdat ik zulke traan ogen en een druppel aan mijn neus had omdat het zo ontzettend koud was brrrrr 😳 5e

    Race 3
    Ging erg goed was zelfs 3e geworden
    ik ben er achter gekomen dat ik netjes wil rijden dus het tempo eruit gooi als ik nog wat meer risico ga nemen komt het denk ik wel goed πŸ˜‰ πŸ˜‰

    Maar volgende maand hoogst waarschijnlijke met mijn 4×4 kijken hoe me dat afgaat
    en ps vandaag helemaal geen schade gereden beter kan niet!!!! πŸ˜†

    Wim ook gefeliciteerd met de overwinning het zag er toch wel er goed uit met je fel kleurige Slash πŸ˜† ik denk echt dat je het de volgende keer toch gewoon moet proberen in de 4wd short course klasse πŸ˜‰
    kort om een geweldige dag ook al was het erg koud :mrgreen:

    Luke

    #16538
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Wim ook gefeliciteerd met de overwinning het zag er toch wel er goed uit met je fel kleurige Slash πŸ˜† ik denk echt dat je het de volgende keer toch gewoon moet proberen in de 4wd short course klasse πŸ˜‰
    kort om een geweldige dag ook al was het erg koud :mrgreen:

    Luke

    Thanx Luke, ik ga er in ieder geval over nadenken πŸ™„ , even afwachten op de uitslagen dan kan ik wat tijden vergelijken.

    Jij ook gefeliciteerd, ik vindt het een goede prestatie die hebt neergezet.
    Die 2WD is ook wel heel erg gaaf 😯 , misschien wel gaver dan de 4WD.

    Groeten en CU

    Ps ben net weer ontdooid πŸ˜†

    #16540
    pinty
    Deelnemer

    Gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Toch weer veel beter dan verwacht ! Echt super.

    #16594
    lu-ke22
    Lid

    Als je wilt mag je bij de meeting of op MVB wel een paar accu’s leeg rijden met mijn Slash πŸ˜‰
    Kan je kijken of het wat is.
    Ik wil juist terug naar 4wd ik wil wat meer snelheid 😳

    Luke

    @janschip wrote:

    @lu-ke22 wrote:

    Wim ook gefeliciteerd met de overwinning het zag er toch wel er goed uit met je fel kleurige Slash πŸ˜† ik denk echt dat je het de volgende keer toch gewoon moet proberen in de 4wd short course klasse πŸ˜‰
    kort om een geweldige dag ook al was het erg koud :mrgreen:

    Luke

    Thanx Luke, ik ga er in ieder geval over nadenken πŸ™„ , even afwachten op de uitslagen dan kan ik wat tijden vergelijken.

    Jij ook gefeliciteerd, ik vindt het een goede prestatie die hebt neergezet.
    Die 2WD is ook wel heel erg gaaf 😯 , misschien wel gaver dan de 4WD.

    Groeten en CU

    Ps ben net weer ontdooid πŸ˜†

    #16595
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Als je wilt mag je bij de meeting of op MVB wel een paar accu’s leeg rijden met mijn Slash πŸ˜‰
    Kan je kijken of het wat is.
    Ik wil juist terug naar 4wd ik wil wat meer snelheid 😳

    Luke

    @janschip wrote:

    @lu-ke22 wrote:

    Wim ook gefeliciteerd met de overwinning het zag er toch wel er goed uit met je fel kleurige Slash πŸ˜† ik denk echt dat je het de volgende keer toch gewoon moet proberen in de 4wd short course klasse πŸ˜‰
    kort om een geweldige dag ook al was het erg koud :mrgreen:

    Luke

    Thanx Luke, ik ga er in ieder geval over nadenken πŸ™„ , even afwachten op de uitslagen dan kan ik wat tijden vergelijken.

    Jij ook gefeliciteerd, ik vindt het een goede prestatie die hebt neergezet.
    Die 2WD is ook wel heel erg gaaf 😯 , misschien wel gaver dan de 4WD.

    Groeten en CU

    Ps ben net weer ontdooid πŸ˜†

    Heel graag, hou je je Slash 2wd wel?
    Ben zelf aan het kijken naar een leuke 2wd.

    #16597
    lu-ke22
    Lid

    Ja kan ik me vader ook eens laten rijden πŸ˜† πŸ˜† 2wd gaat beslist niet weg!!!!!! 😈
    ik wil alleen competitie met de 4wd jongens mee rijden
    2wd zit echt (bijna geen onderhoud als je hem schoon houd) niet stuk te krijgen
    Als je 2wd gaat kijken zal ik geen Slash nemen i.v.m het veel te hoge chassis
    eerder een blitz Losi Ten SCTE 2wd Short Course Truck (roller)
    omdat de slash ook vrij prijzig is 340 euro bij Bee brushless

    #16601
    janschip
    Deelnemer

    Losi is een 4wd, Asso sc10 is weer met Amerikaanse maten, ik zit te kijken voor een Blitz, wielen zijn compatibel met de Slash 4×4 dat scheelt weer maar het wordt geen nieuwe.

    Wel lastig te vinden maar ik heb nog wel even geduld.

    Een Slash kan natuurlijk altijd van een LCG voorzien worden maar dat alleen in het uiterste geval, maar zeg maar wanneer je bij MVB bent dan wil ik graag even met de 2wd rijden.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Het onderwerp ‘Club wedstrijden MVB Bergschenhoek’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven