15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
  • Auteur
    Berichten
  • #15754
    pinty
    Deelnemer

    @janschip wrote:

    @Jizmac wrote:

    @ JanSchip ; Ik heb er denk ik overheen gelezen, maar wordt het de SC of de C1 uitvoering. Ik ben wel benieuwd.

    De C1 uitvoering, zo mooi………….

    veel te mooi om mee te rijden….. πŸ˜‰

    #15760
    freddynightmare
    Deelnemer

    c1 😯 c1 😯 c1 :shock:c1 649 euries πŸ˜₯
    echt gaaf model,ben benieuwd of de 1/8 2takt motoren wat makkelijker zijn af te stellen dan nitro motoren.

    #15759
    janschip
    Deelnemer

    @freddynightmare wrote:

    c1 😯 c1 😯 c1 :shock:c1 649 euries πŸ˜₯
    echt gaaf model,ben benieuwd of de 1/8 2takt motoren wat makkelijker zijn af te stellen dan nitro motoren.

    Heb nog geen reactie gehad, denk dat ze hem nog niet hebben.

    #15737
    freddynightmare
    Deelnemer

    @janschip wrote:

    @freddynightmare wrote:

    c1 😯 c1 😯 c1 :shock:c1 649 euries πŸ˜₯
    echt gaaf model,ben benieuwd of de 1/8 2takt motoren wat makkelijker zijn af te stellen dan nitro motoren.

    Heb nog geen reactie gehad, denk dat ze hem nog niet hebben.

    Die belgen zijn nie zo snel met terug antwoorden πŸ˜‰ heb er ervaring mee,ff geduld nog.

    #15735
    Jizmac
    Deelnemer

    Heel mooi

    #15803
    leo-rcc
    Deelnemer

    Veel plezier ermee. Als hij net zo kogelvrij is als mijn Vorza ga je daar zeker plezier mee beleven.

    #15826
    Aleq
    Lid

    De 1;8 benzine motoren van HPI zijn nog niet leverbaar, dat duurt nog wel even.

    De motorsteunen, koppelingen & uitlaten zijn nog niet in het echt gemaakt, maar 3d modellen… Volgens mij is de motor ook nog niet getest…

    #15827
    janschip
    Deelnemer

    @Aleq wrote:

    De 1;8 benzine motoren van HPI zijn nog niet leverbaar, dat duurt nog wel even.

    De motorsteunen, koppelingen & uitlaten zijn nog niet in het echt gemaakt, maar 3d modellen… Volgens mij is de motor ook nog niet getest…

    Ik ga ook voor de electro-versie, verwachting 2e helft februari……

    #15828
    meneermini
    Deelnemer

    janschip en nitro staat allen samen in een zin als er niet tussen staat πŸ˜† πŸ˜†

    #15841
    leo-rcc
    Deelnemer

    @meneermini wrote:

    janschip en nitro staat allen samen in een zin als er niet tussen staat πŸ˜† πŸ˜†

    Datzelfde geld voor mij. :mrgreen:

    #15844
    sjirk
    Lid

    @janschip wrote:

    Ik ga ook voor de electro-versie, verwachting 2e helft februari……

    ik heb een hpi catalogus waar de c1 instaat ik kan hem de 18de wel meenemen als je wilt.

    #15849
    janschip
    Deelnemer

    @sjirk wrote:

    @janschip wrote:

    Ik ga ook voor de electro-versie, verwachting 2e helft februari……

    ik heb een hpi catalogus waar de c1 instaat ik kan hem de 18de wel meenemen als je wilt.

    Bedankt Sjirk maaaar ik wil de auto…….

    #15861
    sjirk
    Lid

    haha!

    #15876
    Mario Koolmees
    Moderator
    #15881
    janschip
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Bij Amain Hobbies wordt de C1 op 01-04-2012 verwacht…
    http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_44_1258/products_id/218942/n/HPI-Apache-C1-Flux-1-8th-Electric-4WD-RTR-Desert-Buggy-w-24GHz-Radio-System

    Zo dan dat is lekker laat, bij http://www.apexmodels.com/gbu0-catshow/ElectricComingSoon.html
    zo rond 14 februari en bij Bee in maart.

    Ziet er naar uit dat ik nog wel even geduld moet hebben πŸ˜₯ πŸ˜₯ πŸ˜₯ πŸ˜₯ πŸ˜₯ πŸ˜₯ πŸ˜₯

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
  • Het onderwerp ‘De nieuwe auto van Janschip’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven