15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 83)
  • Auteur
    Berichten
  • #16366
    pinty
    Deelnemer

    gewoon geduld hebben!
    Kan je alvast wat meer geld opzij leggen voor de leukere upgrades…….

    #16414
    Jizmac
    Deelnemer

    Nog 21 nachtjes

    #16425
    janschip
    Deelnemer

    @Jizmac wrote:

    Nog 21 nachtjes

    😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐

    #16478
    leo-rcc
    Deelnemer

    [youtube:19dpy4iw]http://www.youtube.com/watch?v=8ZnoYpzoVQE[/youtube:19dpy4iw]

    #16479
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik moet zeggen, hij komt niet fantastisch door de review, maar elke auto heeft wel zijn “dingetjes”…
    De looks en snelheid zijn wel helemaal top, typisch HPI.

    #16480
    pinty
    Deelnemer

    mee eens. Maar toch een heel erg goed en uitgebreid verslag van de auto.
    En die kleine dingetjes die in de video genoemd worden, zijn wel aan te passen.

    eigenlijk zonde om ermee te rijden……….

    #16481
    leo-rcc
    Deelnemer

    Een ding moeten we in gedachte houden, elke review is in feite maar een moment opname. Wat de ene persoon ervaart hoeft niet noodzakelijk het geval te zijn voor alle wagens. Hoewel ik die ervaring met de droop screw ook al bij andere reviewers heb gezien. Bij een hoge sprong als je veren de armen helemaal naar beneden drukken komt de dogbone er heel ver uit, en kan ook de diff cups sneller laten slijten. Maar dat is een hele simpele fix uiteindelijk.

    Jang had ook de XTM rail gereviewt en had er geen goed woord voor over en uiteindelijk rij ik al een jaar met plezier met die wagen.

    #16484
    Jizmac
    Deelnemer

    En daarbij, rij je op grind of op zand. Zand laat de wielen niet blokkeren en op het circuit ging die anders prima. Dus al met al is er wel iets te zeggen over de testcondities van deze review.

    P.S. Herlocatie van de mamba is misschien wel een goede optie.

    #16485
    janschip
    Deelnemer

    Jongens bedankt voor de info, ga de review eens rustig bekijken…alle tijd helaas.

    Edit: Inderdaad een tegenvallende review, vooral de rijeigenschappen mbt tot de vering vallen met tegen. Het bumpen van de auto en snel over de kop zijn toch mindere dingen. De ECS lager zetten was al een plan en dat wordt passen en meten. Al met al wel veel dingetjes voor een vrij prijzige auto, wacht nog even af maar ga eens serieus bedenken of ik dit hem wel gaat worden.

    Qwa looks is het een no brainer maar de rijeigenschappen brengen me aan het twijfelen. Voor dat geld heb je ook een Forza en die heeft een stuk betere rijeigenschappen. Ook een Trophy Flux komt er beter vanaf en die is toch echt een stuk goedkoper. Pfffff heb je eindelijk een keuze gemaakt komt er toch weer informatie los waarvan je denkt tja.

    Ga het, denk ik, maar weer aan Leo vragen want die heeft de Forza en de Trophy.
    De Trophy met de laatste wielas mod is toch ook wel een toppertje dacht ik zo.

    Wordt vervolgd.

    #16487
    lu-ke22
    Lid

    Is deze auto dan niks voor jou THE Losi 1/10 XXX-SCB (alleen 2wd)

    Is een stuk goed koper en ziet er nog gaaf uit ook vind ik

    [youtube:jxxdtpai]http://www.youtube.com/watch?v=bqptW1raV-w&feature=player_embedded[/youtube:jxxdtpai]

    http://www.horizonhobby.com/products/1-10-stronghold-xxx-scb-rtr-LOSB0107

    Al voor 200 dollar het is een idee πŸ˜†

    #16489
    Anoniem
    Inactief

    Ik zou gaan voor de HPI Forza echt een super buggy voor niet te veel geld en zelfs compatible met s6 lipo’s kun je mooi laag vliegen.. πŸ™‚

    #16490
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik ben heel blij met mijn Vorza, maar als ik zou gaan racen op banen zou ik toch eerder neigen naar een Mugen eco. Maar beiden zijn geen scale voertuigen, wat de Axial Exo en de Apache C1 wel zijn.

    #16492
    Anoniem
    Inactief

    @leo-rcc wrote:

    Ik ben heel blij met mijn Vorza, maar als ik zou gaan racen op banen zou ik toch eerder neigen naar een Mugen eco. Maar beiden zijn geen scale voertuigen, wat de Axial Exo en de Apache C1 wel zijn.

    Mugen Eco is natuurlijk weer een stap meer professioneel maar ook weer een stap duurder…
    Een mugen is echt een wedstijd auto voor de baan… maar net waar je voorkeur naar uit gaat.

    Ik ben zelf met een Inferno VE begonnen niet duur en gaat als de brandweer.. πŸ™‚

    #16493
    leo-rcc
    Deelnemer

    Daar had ik ook al eens naar gekeken, en was uiteindelijk toch op de Vorza uitgkomen vanwege de schocks en swaybar en MMM combo standaard. Maar eerlijk gezegd vond ik de Inferno er wel mooier uitzien. Heb je geen problemen gehad met die Orion ESC in de Inferno VE?

    #16494
    Anoniem
    Inactief

    Heb nog geen problemen met de Orion ESC, de big bore Shocks en Swaybar zitten standaard op de Race Spec uitvoering.
    Je kan aan de opbouw van de auto wel zien dat het goedkoop is geproduceerd maar heb zelf nog niet zo veel ervaring in deze hobby en je moet ergens beginnen.
    Met de 4S lipo packs moet ik alle zeilen bijzetten om de auto in goede banen te leiden haha

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 83)
  • Het onderwerp ‘De nieuwe auto van Janschip’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven