15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 83)
  • Auteur
    Berichten
  • #16495
    Jizmac
    Deelnemer

    Ik heb mensen bezig gezien met 6s. Die stonden meer langs de kant omdat de wagen kapot was dan dat ze reden. Die hadden dan ook een vinger met twee standen, volgas of los. Dat vermogen is bijna niet te doen. 4s lijkt mij een stuk makkelijker (of nikko, dat gaat ook niet zo snel ๐Ÿ˜‰ )

    #16496
    janschip
    Deelnemer

    Als het geen Apache wordt dan twijfel ik tussen de Trophy Truggy en Vorza.

    Schiet maar raak alle hulp is welkom.

    #16497
    leo-rcc
    Deelnemer

    Trophy is stock sneller op 4S, Vorza is stock steviger. Als racebasher denk ik dat de Vorza beter is uit de doos, maar de trophy is wel lichter en met wat aandacht een hele fijne wagen. Beide hebben zeker potentieel.

    #16498
    janschip
    Deelnemer

    @leo-rcc wrote:

    Trophy is stock sneller op 4S, Vorza is stock steviger. Als racebasher denk ik dat de Vorza beter is uit de doos, maar de trophy is wel lichter en met wat aandacht een hele fijne wagen. Beide hebben zeker potentieel.

    Leo welke aandacht heeft de Trophy dan nodig?
    Hij is wel 200 euro voordeliger dus een aantal mods is geen punt.

    #16499
    Anoniem
    Inactief

    @Jizmac wrote:

    Ik heb mensen bezig gezien met 6s. Die stonden meer langs de kant omdat de wagen kapot was dan dat ze reden. Die hadden dan ook een vinger met twee standen, volgas of los. Dat vermogen is bijna niet te doen. 4s lijkt mij een stuk makkelijker (of nikko, dat gaat ook niet zo snel ๐Ÿ˜‰ )

    6s is leuk als je voldoende onderdelen en een geldboom in de tuin heb staan ๐Ÿ™‚
    Nikko is een stukje jeugd sentiment en dus leuk ๐Ÿ™‚

    #16500
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik heb ook nog steeds Nikko wagens hoor. En Silverlit modellen. ๐Ÿ™‚

    @jan De Trophy Truggy Flux heeft absoluut een betere servo nodig. Dat is zonder meer punt 1. Verder, zoals je in Oss hebt gezien, dat de wielen eraf vallen komt helaas vaker voor, ook met de Nitro versie. Om dat op te lossen kan je doen wat ik nu ga doen op aanraden van andere Trophy eigenaren, de CVD’s en wielassen van de Trophy Buggy op de Trophy Truggy zetten. Dan heb je ook meteen weer standaard 17mm moeren en meenemers die niet zo makkelijk eraf vallen.

    Hou er dus rekening mee dat je makkelijk 100 euro meer kwijt ben bovenop de stock prijs.

    Het enige wat ik aan de Vorza heb gedaan is de stickers van de achtervleugel gehaald, een Jconcepts door een vriend van me geverfde kap erop gezet, en een Spektrum ontvanger erin gestoken want ik had nog de versie voordat HPI 2,4GHz meeleverde.

    #16501
    janschip
    Deelnemer

    Leo,

    Bedankt ook voor je mail.
    Een betere servo heb ik al liggen, dan dus de wielas mod en klaar.

    Ik vindt een Truggy er leuker uitzien dus ik denk dat de Trophy en de Apache het tegen elkaar gaan opnemen.

    Greetz

    #16502
    leo-rcc
    Deelnemer

    Voor het geval je de partnummers nog niet had voor de wielas mod:

    – 2x HPI 5mm Hex Wheel Adapters Item# HPI101045
    – HPI Rear Wheel Axle Shaft Item# HPI101061
    – HPI Universal Joint Item# HPI101067
    – HPI 3mm x 17mm Shaft Item # HPI101082
    – HPI Set Screw M5x4mm Black Item# HPIZ740

    Die laatste mogen ook een ander merk zijn, zolang het maar M5 x 4mm is.

    #16503
    janschip
    Deelnemer

    @leo-rcc wrote:

    Voor het geval je de partnummers nog niet had voor de wielas mod:

    – 2x HPI 5mm Hex Wheel Adapters Item# HPI101045
    – HPI Rear Wheel Axle Shaft Item# HPI101061
    – HPI Universal Joint Item# HPI101067
    – HPI 3mm x 17mm Shaft Item # HPI101082
    – HPI Set Screw M5x4mm Black Item# HPIZ740

    Die laatste mogen ook een ander merk zijn, zolang het maar M5 x 4mm is.

    Doe je alle 4 de assen of twee?

    #16504
    Anoniem
    Inactief

    @janschip wrote:

    Leo,

    Bedankt ook voor je mail.
    Een betere servo heb ik al liggen, dan dus de wielas mod en klaar.

    Ik vindt een Truggy er leuker uitzien dus ik denk dat de Trophy en de Apache het tegen elkaar gaan opnemen.

    Greetz

    Persoonlijk zou ik dan gaan voor de Trophy Truggy, kan je ook nog eens een wedstijdje mee blazen in Purmerend ๐Ÿ™‚
    En met de mods heb je een bere goede wagen… met de Apache is het nog maar de vraag of alles heel blijft…

    #16505
    leo-rcc
    Deelnemer

    @janschip wrote:

    Doe je alle 4 de assen of twee?

    Ik doe alle 4.

    #16506
    janschip
    Deelnemer

    @Onno8 wrote:

    @janschip wrote:

    Leo,

    Bedankt ook voor je mail.
    Een betere servo heb ik al liggen, dan dus de wielas mod en klaar.

    Ik vindt een Truggy er leuker uitzien dus ik denk dat de Trophy en de Apache het tegen elkaar gaan opnemen.

    Greetz

    Persoonlijk zou ik dan gaan voor de Trophy Truggy, kan je ook nog eens een wedstijdje mee blazen in Purmerend ๐Ÿ™‚
    En met de mods heb je een bere goede wagen… met de Apache is het nog maar de vraag of alles heel blijft…

    Hoi Onno8, volgens mij heb jezelf geen Trophy wat is de reden dat jij de Trophy een bere goede auto vindt, heb je kennissen/vrienden die met een Trophy rijden? Ben wel benieuwd.

    #16507
    Anoniem
    Inactief

    Op Purmerend rijden regelmatig Trophy’s hun rondjes.. met tevreden gebruikers.

    #16583
    janschip
    Deelnemer

    De review waar ik op zat te wachten van Squirrel.

    http://www.youtube.com/watch?v=NzPT9idgGXs

    #16585
    Mario Koolmees
    Moderator

    @janschip wrote:

    De review waar ik op zat te wachten van Squirrel.

    http://www.youtube.com/watch?v=NzPT9idgGXs

    Deze is heel wat positiever, eigenlijk zijn alleen de cvd’s een zwak punt te noemen.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 83)
  • Het onderwerp ‘De nieuwe auto van Janschip’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven