8 berichten aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
  • Auteur
    Berichten
  • #16586
    janschip
    Deelnemer

    En in Amerika krijgen ze van HPI de langere aangeboden, ben benieuwd of ze dat hier ook doen.

    #16588
    superrc
    Lid

    Heb je al naar de Thunder Tiger MT4 G3 gekeken? schijnt echt een superwagen te zijn.. is wel meer voor offroadterrein

    de trophy flux en vorza zijn beide goed , vorza kan wat meer hebben lijkt me maar is ook duurder..

    de apache is misschien mooi maar rijdt het minst..

    #16732
    janschip
    Deelnemer

    Eindelijk is de Apache C1 in Nederland te krijgen.

    Ik heb er lang op gewacht en heb (na heeeeeel lang nadenken) besloten om te wachten 🙁 .

    De rijeigenschappen vallen me toch wat tegen en voor die prijs (tussen de 630/660) 😯 wil ik een goed rijdende auto. Met een paar mods zijn de probleempjes wel op te lossen maar dat kost ook al snel rond de 100 euro en dat is me net teveel van het goede.

    Wel een bummer 😡

    #16733
    Aleq
    Lid

    Ga toch Nitro rijden Jan…

    #16744
    lu-ke22
    Lid

    En heb je al foto’s van je HPi Blitz 😉
    Ik hou het niet nog een week uit 🙄

    en hoe rijd de 2wd short course ???

    Luke

    #16746
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    En heb je al foto’s van je HPi Blitz 😉
    Ik hou het niet nog een week uit 🙄

    en hoe rijd de 2wd short course ???

    Luke

    Ik moet er nog wat foto’s van maken, het rijdt wel maar ben benieuwd wat hij op de baan doet.
    Gr

    #16747
    Mario Koolmees
    Moderator

    Vooral in de bochten is het wennen, laten rollen in de bochten en niet te vroeg op het gas.
    Eigenlijk wordt het aanremmen belangrijker, ga je te langzaam de bocht in dan moet je lang wachten voor je weer op het gas kan. Ga je te snel de bocht in dan moet je flink corrigeren en hopen dat je niet achterste voren komt te staan. Het is wel even wennen, maar ik denk dat jij altijd al netjes in de bochten rijdt dus het zal best goed komen.

    #16750
    janschip
    Deelnemer

    Thanx voor de tips, voor mijn gevoel is mijn huidige rijstijl geschikter voor 2wd dan 4wd, ben benieuwd.

8 berichten aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
  • Het onderwerp ‘De nieuwe auto van Janschip’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven