6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #9664
    Dennis
    Lid

    Hey Allemaal,

    Dennis hier, sinds kort op het forum.. over mezelf: 42jr, trotse vader van twee jongens, een van 3½ en een van 1½jaar, woon in Zoetermeer. Vorig jaar ben ik begonnen met een helicoptertje, MiniMSR Blade.. maatjes van mij hebben autootjes.. vrij snel ben ik aangestoken door ze; heb nu een Traxxas Rustler, Titan motortje vervangen door een VXL (ja, had beter in 1x de VXL kunnen kopen, maarja, wist ik veel dat ik het zo leuk zou vinden..), als er iets kapot gereden werd, vervangen door blauwe onderdeeltjes van RPM.. dit weekend mijn nieuwe blauwe body van een Rustler VXL voorzien van koplampen en remlichten.. 😀 Dat was het! Hoop nog veel leuke dingen te zien en te lezen hier op het forum en misschien een keer wat leden te ontmoeten bij het ADO parkeerterrein ofzo..!

    Greet,
    D.

    #13294
    pinty
    Deelnemer

    Welkom Dennis,
    Je bent al veel besproken hier als zijnde de fotograaf 😉
    tja…en de hobby werkt aanstekelijk, sorry 🙂

    #13296
    Dennis
    Lid

    ‘de fotograaf’…? Heb ik iets gemist? 🙂

    #13298

    😆 dat is snellejelle richard, je bent ff in de war denk ik,

    #13299
    pinty
    Deelnemer

    oh leuk….een naams verwisseling 😯

    sorry Dennis, ik heb dus de verkeerde voor me, maar evengoed welkom 😆

    #13301
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Dennis,

    Welkom op de website van RCCZ!
    Leuke auto heb je, je bent al lekker aan het “pimpen” geweest…

    Zoals je wellicht gelezen hebt, ben je op een moment lid geworden dat de club even geen activiteiten onderneemt. Binnenkort enkele weken verwachten wij als crew te kunnen bespreken hoe wij de toekomst van de club zien en dan zullen wij hierover ook een stukje zetten op de site. Meer kunnen we op dit moment niet melden, maar hou de site in de gaten dan weet je meteen wanneer er weer activiteiten zijn.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘Dennis, even voorstellen..’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven