15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #9653
    Mario Koolmees
    Moderator

    In ieder geval niet om het geluid;

    [youtube:2roztmd7]http://www.youtube.com/watch?v=Dq7JkckWPgc[/youtube:2roztmd7]

    Schijnt van dit apparaatje te komen:
    http://www.unbelievablerc.com/detail.php?pid=9

    #12897
    Mario Koolmees
    Moderator

    Was maar een lolletje 😉
    Het is gewoon een nitro, ik was ook even aan het twijfelen…

    #12898
    pinty
    Deelnemer

    volgens mij was het zelfs een lrp…..

    #12899
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nope, Mugen MBX6

    #12900
    pinty
    Deelnemer

    tja…eerst ALLES lezen en dan pas reageren…..

    #12901
    Mario Koolmees
    Moderator

    Precies, ik dacht eigenlijk ook dat het een geluidsmodule was, maar de vervorming van het geluid komt doordat het in een flinke hal was (jaarbeurs in Utrecht).

    #12909
    pinty
    Deelnemer

    ik heb het filmpje nu een paar keer gezien, en het moet haast wel een electro zijn. Je ziet geen uitlaat gassen. Op de site van no-nitro kon ik ook al niks erover vinden.

    #12913
    Mario Koolmees
    Moderator
    #12914
    pinty
    Deelnemer

    😆 😆 😆

    #14310
    meneermini
    Deelnemer

    heel leuk maar het is een nitro auto wand ze zit een kop zitten van een motor

    #14318
    mikeon
    Deelnemer

    lekker, zo in een hal haha. stik je de moord…

    Maar zo’n elektro met een speakertje vind ik echt zo stom… haha

    #14701
    Rajeev
    Lid

    Denk ook dat het gewoon nitro is, want hij botst lichtjes tegen de muur aan, en elke electro kan toch achteruit? Maar meneertje gaat gas lopen geven…Aan de andere kant zie je er inderdaad geen rook uit komen…maar het geluid lijkt me niet bepaald gefaked?

    #14702
    pinty
    Deelnemer

    uche….lees het topic eens goed door!!!

    #14704
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Rajeev wrote:

    Denk ook dat het gewoon nitro is, want hij botst lichtjes tegen de muur aan, en elke electro kan toch achteruit? Maar meneertje gaat gas lopen geven…Aan de andere kant zie je er inderdaad geen rook uit komen…maar het geluid lijkt me niet bepaald gefaked?

    En nog iets anders…in veel reglementen voor electro wedstrijden staat beschreven dat de achteruit uitgeschakeld moet zijn.

    #14729
    Rajeev
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @Rajeev wrote:

    Denk ook dat het gewoon nitro is, want hij botst lichtjes tegen de muur aan, en elke electro kan toch achteruit? Maar meneertje gaat gas lopen geven…Aan de andere kant zie je er inderdaad geen rook uit komen…maar het geluid lijkt me niet bepaald gefaked?

    En nog iets anders…in veel reglementen voor electro wedstrijden staat beschreven dat de achteruit uitgeschakeld moet zijn.

    Ow okee! Maar stel dat je uit de bocht vliegt en tegen een bord ofzo aanknalt, moet je toch achteruit kunnen mits je de andere dan niet in de weg gaat staan? Aan de ene kant snap ik het wel…maar aan de andere kant kan het toch behoorlijk irritant zijn?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
  • Het onderwerp ‘Electro hoeft niet saai te zijn’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven