15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #14731
    Mario Koolmees
    Moderator

    Sommige ESC’s hebben geen achteruit, daarom moet iedereen tijdens een wedstrijd je achteruit uitschakelen of mag je deze niet gebruiken. Sta je vast dan moet je wachten op de baaninzet, net als bij nitro wedstrijden.

    NB: Bij wedstrijden staan er meestal 10 tot 12 rijders als baaninzet, dus je staat meestal binnen 5 seconden weer recht.

    #14737
    meneermini
    Deelnemer

    ja ze staan ongeveer om de 2 meter staat er iemand

    #17336
    lu-ke22
    Lid

    Even voor de Slash fanaten onders ons

    [youtube:1247gsxj]http://www.youtube.com/watch?v=tSq4-_Us77o&feature=g-u-u[/youtube:1247gsxj]

    De nieuwe van Traxxas het is wel een rally maar met een LCG chassis

    Eigenlijk kijken of hij past op de slash 4×4 Ps Wim zondag ga ik je auto even opereren voor de maten 😆 😆

    Luke

    #17337
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Even voor de Slash fanaten onders ons

    [youtube:2cz36y4m]http://www.youtube.com/watch?v=tSq4-_Us77o&feature=g-u-u[/youtube:2cz36y4m]

    De nieuwe van Traxxas het is wel een rally maar met een LCG chassis

    Eigenlijk kijken of hij past op de slash 4×4 Ps Wim zondag ga ik je auto even opereren voor de maten 😆 😆

    Luke

    Hé die lijkt inderdaad gewoon op een Slash te passen zou je wel gaan opereren?

    Ik geef haar in ieder geval alvast wat verdoving!

    #17338
    Mario Koolmees
    Moderator

    En toch weten ze bij Traxxas iedere keer een leuke nieuwe klasse aan te boren.
    Rally is echt leuk, goede combinatie van onroad-offroad…ik denk dat dit weer een populair model gaat worden.

    Qua de kappen weet ik het nog niet, ziet er wel grappig uit…maar liever zie ik een Kyosho kap, zoiets als dit:

    #17341
    lu-ke22
    Lid

    Ja dat is natuurlijk veel mooi maarja Pro-line heeft dit kapje te koop en dan kan je hem natuurlijk nog veel mooier maken(ps ik heb een leuk airbrush setje gekocht )

    #17343
    janschip
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Ja dat is natuurlijk veel mooi maarja Pro-line heeft dit kapje te koop en dan kan je hem natuurlijk nog veel mooier maken(ps ik heb een leuk airbrush setje gekocht )

    Ik ben er nog niet uit of ik deze kap nu mooi vind of niet……..wil hem wel eens in het eggie zien.

    #17344
    lu-ke22
    Lid

    Ja inderdaad haha

    #17380
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ook electro:
    De eerste testen met de nieuwe Bullfrog heavyweight waren niet verkeerd. Ik ben best tevreden met hoe het is gegaan. De robot is afgelopen jaar compleet verbouwd en het flippersysteem totaal vernieuwd en nu is het een kwestie van wat kleine aanpassingen en deze robot moet weer een paar jaar mee kunnen draaien. Het grootste probleem is bevriezing (vandaar de witte rook). De flow is zo groot dat we vloeibare co2 het systeem intrekken waardoor kleppen bevriezen. Ik heb weliswaar geen gevecht ermee gewonnen, met een beetje tweaken gaat dat denk ik wel veranderen.

    Hier een video van afgelopen Zondag. Bullfrog is de groene robot.

    [youtube:3rxaeie4]http://www.youtube.com/watch?v=d_lvEvJTaZg#ws[/youtube:3rxaeie4]
    Robots Extreme Wars Live Maidstone 2012 – Winter Tour Heat 6

    #17381
    lu-ke22
    Lid

    Yesss potje tegen me slash haha

    man wat een power die robots 😮

    #17382
    sjirk
    Lid

    hallo nog ff over die kap van proline.
    Ik heb ook een nieuwe kap gekocht maar ik weet niet hoe ik hem uit moet knippen/snijden.
    Ik heb wel een klein scherp schaartje maar daar gaat het nog steeds erg zwaar.
    Wat gebruiken jullie dan om de kap uit de vorm te halen

    #17383
    lu-ke22
    Lid

    Heb je zo’n schaartje

    en anders als je het niet lukt moet je ff langs me huis wippen dan help ik je wel even
    met uitknippen en gaatjes in maken maar ps heb je hem al gespoten dan? 😉

    #17385
    sjirk
    Lid

    ja ik heb hem al gespoten ik heb alleen het schaartje niet.
    Zou ik vanmiddag ff kunnen komen?
    Ik heb wel zo’n klein schaartje maar daar lukt het niet mee.

    #17386
    lu-ke22
    Lid

    Kom anders vrijdag avond ff langs als je wilt kan ik je ook ff mee helpen met uitknippen?

    #17387
    sjirk
    Lid

    ja is goed.
    dan kom ik wel ff na het eten maar waar woon je eigenlijk?
    en met helpen uitknippen, Graag! 😎

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
  • Het onderwerp ‘Electro hoeft niet saai te zijn’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven