15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #9762
    sjirk
    Lid

    de lipo’s bij hobbyking zijn niet op voorraad weet iemand of dqat lang kan duren? (ze komen wel uit duitsland)

    #15155
    Mario Koolmees
    Moderator

    Je kunt je volgens mij aanmelden zodat je een mail krijgt als het op voorraad komt.
    Maar ze hebben in Duitsland maar een heel beperkt assortiment dus geen idee hoe lang zoiets kan duren.

    Ik zou gewoon in Hong Kong bestellen, duurt 2 weken, iets meer verzendkosten maar de producten zijn goedkoper.
    Zelf heb ik al diverse spullen daar besteld en nooit extra kosten gehad, bijna altijd in ongeveer 2 weken binnen.

    #15156
    sjirk
    Lid

    oke bedankt 😉
    die lipo’s hebben toch geen haast!

    #15275
    sjirk
    Lid

    ik heb mijn lipo’s maar besteld en nu heb ik ze binnen!
    Wat een verschil zeg veel stiller, sneller en krachtiger!

    #15279
    mikeon
    Deelnemer

    @sjirk wrote:

    …wat een verschil zeg veel stiller, sneller en krachtiger!

    Ehm, lipo’s maken voor zover ik weet helemaal geen geluid..?

    #15280
    sjirk
    Lid

    Ehm, de auto misschien :mrgreen:
    beetje verkeerd opgeschreven…

    #15283
    lu-ke22
    Lid

    ik denk dat sjirk zijn motor bedoelt 🙄
    gaaf ik ben benieuwt naar je bakbeest de Savage kan toch stand up back flips !! (even een gaaf filmpje)

    [youtube:3bn2pr1y]http://www.youtube.com/watch?v=GZZtnaNCFGg[/youtube:3bn2pr1y]

    #15287
    sjirk
    Lid

    Het is een standing backflip. 🙂
    Maar dat is nog maar 2 keer gelukt dan te lang gas blijven geven dan te kort enz

    #15290
    mikeon
    Deelnemer

    wauw… wat een ding zeg!!

    #15297
    sjirk
    Lid

    cool filmpje eigenlijk ik had hem nog nooit gezien!
    (ik zat eergisteren op mijn mobiel dus ik kon het filmpje niet kijken)

    #15381
    sjirk
    Lid

    ik ben aan het kijken voor een losi micro desert truck gewoon voor binnen als het regent 🙂 is dit ding eigenlijk wel zijn geld waard of heeft iemand er ervaring mee. Er is hier eigenlijk niet echt een topic voor.

    #15382
    lu-ke22
    Lid

    Ik heb geen er varing met deze truck maar ik heb wel een uitgave van M-auto thuis liggen
    over de Losi mini desert buggy het is ongeveer deze maar dan als buggy maar het onderstel is het zelfde als je wilt kan je deze uitgaven eve lenen moet je hem alleen wel even komen ophalen maar dat is niet zo’n heel groot probleem omdat je ook in Alphen woont :mrgreen:

    Gr Luke

    #15383
    sjirk
    Lid

    Oh oké dank je wel ik zal er even naar kijken op internet!

    #15384
    sjirk
    Lid

    Ehm luie hoe heetbdie auto precies? En hem ophalen hoeft denk ik niet staks sloop ik hem… Misschien even bij jou thuis proberen?

    #15385
    lu-ke22
    Lid

    Ik heb die auto NIET (auto heet Losi mini desert buggy ) en M-auto is een magazine in een van die boekjes staat een test en een review over deze auto als je wilt mag je het magazine wel ff lenen

    Gr Luke

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Het onderwerp ‘Electronica’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven