4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9714
    Anoniem
    Inactief

    Beste Mede RC Fans 🙂

    IK ben Onno en woon sinds kort in Zoetermeer via modelbouwforum kwam ik er achter dat Zoetermeer ook een club heeft echt een top initiatief!
    Echter is het wel jammer dat er nog geen permanent circuit beschikbaar is… maar wat niet is kan natuurlijk nog komen.. 🙂

    Tevens wil ik op korte termijn een Kysoho Inferno VE kopen omdat ik helemaal fan ben geworden van electro 🙂

    Mijn Serpent 1/10 is overigens te koop dus heeft er iemand interesse, stuur maar een bericht.

    #14142
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Onno, welkom op het forum! De traxxas rally is een hele leuke auto, ik hoop dat we deze een keer kunnen bewonderen tijdens een van onze meetings. En qua Inferno VE kan ik alleen maar zeggen dat ik daar al vaak naar heb zitten kijken, leuke snelle buggy voor niet teveel geld. En met een merk als Kyosho doe je natuurlijk altijd een goede koop.

    Hopelijk tot snel!

    PS: Heb je al gezien dat we binnenkort met zijn allen op RACO2000 gaan rijden, dat is met een Inferno VE wel een aanrader…

    #14144
    Anoniem
    Inactief

    De inferno VE race spec is besteld…
    Ik hoop dat ik erbij kan zijn 21 aug.. gaat iedereen met eigen vervoer naar Utrecht?

    #14145
    Mario Koolmees
    Moderator

    Leuk als je erbij kunt zijn! We verzamelen bij de McDonalds in Rokkeveen en van daaruit vertrekken we naar Utrecht. We proberen zoveel mogelijk gezamenlijk te rijden en de rijders over de beschikbare auto’s te verdelen. Je kunt dit aangeven op het inschrijfformulier. 1 of 2 dagen voor de meeting maken we een auto indeling.

    Inschijven kan hier: http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘even voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven