3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #9916
    tony
    Lid

    Beste Iedereen…..

    Ik heb al een tijdje wat ideeen met de club die ik eigenlijk meer op tafel heb laten liggen dan er wat mee te doen.
    Na een leuk jaar meetingen is er nu een radio stilte gevallen en hierdoor is de toekomst een beetje onzeker geworden.
    Mario heeft zijn intrek genomen in het bestuur van de Truggycup en heeft daardoor minder tijd voor Rcc Zoetermeer helaas.

    Van mijn kant is het ander en ik zal helaas dit jaar minder op de truggycup te zien zijn en mij meer richten op de club.
    Ik wil door middel van facebook mensen trekken en overenthousiast maken om aan onze meetingen deel te nemen en er een leuke club van te maken.
    Ook is mijn plan om serieus te gaan kijken naar een leuk plekje waar we een eigen baan kunnen bouwen en wie weet kunnen we dan verder groeien.
    Ik noem even als voorbeeld Rc BOMB die zijn met niets begonnen en hebben nu ook een mooie plek bij een manege…..

    Ik vraag iedereen dan ook om lid te worden van onze nieuwe facebook waar alle plannen en meetingen ook op zullen komen.
    Waarom facebook..?? dit omdat in het afgelopen jaar gebleken is dat er veel mensen via sosial media toch sneller te bereiken zijn.
    https://www.facebook.com/pages/Rc-Club-Zoetermeer/159756877515903

    Hopenlijk zien jullie het net zo hoopvol in als dat ik dat zie en willen jullie mee werken aan de wederopstanding van de club.
    Heb je tips, vragen of ander inbreng kun je dit altijd via de facebook pagina vragen of stuur mij een prive bericht via facebook of dit forum.

    Groetjes en tot snel op de eerste meeting van 2013.
    Tony Lucas

    #17600
    pinty
    Deelnemer

    ik heb je mail gelezen, maar nog geen tijd gehad om erop te reageren.

    we wachten op warmer weer (en de zekerheid dat het warm blijft)

    #17631
    Mario Koolmees
    Moderator

    Tony…misschien even de evenementenkalender op FB zetten?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het onderwerp ‘Facebook/Seizoen 2013’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven