5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #9738
    ferry24
    Lid

    Hallo allemaal ik ben Ferry 17 jaar oud en kom uit waddinxveen.
    ik zag een meeting van jullie bij van der linden en vind het zeker gaaf om te zien maar rij natuurlijk liever zelf mee.
    nu heb ik nog 2 tamiya’s tt-01 waar ik altijd mee drifte maar ik wil nu ook off road gaan rijden,
    daarom wil ik de tamiya’s nu gaan verkopen en een off road nitro auto kopen, dus als iemand nog interesse heb voor de 2 tamiya’s hoor ik het graag.
    mijn hobbies zijn natuurlijk rc autotjes en crossen. en doe ook nog aan dragracen.
    ik kom zeker nog een keer kijken bij een meeting in zoetermeer. ik zat paar foto’s te kijken en op die zelfde locatie cross ik zelf ook altijd.

    Groetjes Ferry.

    dit zijn mijn tamiya’s

    #14505
    janschip
    Deelnemer

    Hoi Ferry,

    Leuk dat je bent komen kijken en dat je je hier hebt aangemeld.

    Je bent van harte welkom op onze volgende meeting kunnen we verder kennismaken en misschien heb je dan al een off-road auto.

    Hou in ieder geval de site in de gaten, de verwachting is begin oktober voor de volgende meeting.

    Groeten en tot ziens.

    #14516
    ferry24
    Lid

    ik heb een reely auto gezien op conrad.nl dat leek mij wel wat en is ook niet zo duur.
    Merk: REELY
    Schaal: 1:8
    Modeltype: R2R
    Motorcilinderinhoud: 3.46 cm³
    en heeft achterweer aandrijving.
    1.9 pk.

    ik weet niet of dit wat is om mee te beginnen?

    Mvg Ferry.

    #14518
    Mario Koolmees
    Moderator

    Het is niet duur, een leuke start…zeker als je niet meer geld beschikbaar hebt.
    Hou er wel rekening mee dat de brandstof ook duur is (€ 11,00 per liter).
    Daarnaast heb je zender en ontvanger nodig (als dat er nog niet bij zit), batterijen voor de auto en zender, gloeiplug driver met lader. Tevens ben je voor onderdelen met Reely helemaal aangewezen op Conrad.

    Persoonlijk denk ik dat je snel naar duurdere merken gaat kijken, maar voor een start en als je er netjes mee om gaat kan je er best lang plezier van hebben.

    PS: Welkom op het forum trouwens!

    #14519
    ferry24
    Lid

    Ja ik heb er wel geld genoeg voor maar heb ook nog crossen als hobby en dat is ook niet echt goedkoop :p had ook nog wel een mooie hong nor gezien maar die is dan gelijk 2 keer zo duur. Dus zit nog te denken wat ik zal doen. Iniedergeval bedankt voor de info. Als ik wat heb gekocht laat ik het weten. Groetjes ferry

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Het onderwerp ‘Ferry.’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven