15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #9484
    THo
    Lid

    Ik ben best wel benieuwt hoe het terrein er nu bij ligt hoe groot het ongeveer is enz.
    Zijn er al foto’s gemaakt van hoe het er nu uit ziet?
    weten we teminste wat we moeten verwachten als we op de 12e aankomen πŸ˜‰
    Thomas

    Ps. Mario gefeliciteerd, maak er een mooie dag van met dit weer. :mrgreen:

    #10140
    Mario Koolmees
    Moderator

    Bedankt voor de felicitaties!

    Foto’s van de lokatie kunnen we nog niet laten zien om de eenvoudige reden dat we nog niet 100% zeker zijn welke deel van het terrein gebruikt gaat worden. Daarvoor willen we eerst samen met leden van het bestuur van de Zoetermeerse Luchtvaartclub ter plaatse even rond gaan wandelen.

    Voordeel is dat het terrein groot genoeg is en we altijd een mooi plekje moeten kunnen vinden. Maar we willen dit wel graag in overleg doen aangezien wij niet op een plek willen zitten waar we steeds omlaag moeten duiken voor heli’s en vliegtuigen.

    Als we die “wandeling” gaan maken zal ik een fototoestel meenemen om wat plaatjes te schieten. Je zal dan zien dat het echt een bouwterrein met vooral veel onkruid is. En dat onkruid daar zullen we dus eerst iets mee moeten doen πŸ™‚

    #10141
    THo
    Lid

    Ok, bedankt πŸ˜‰
    Ik zat eerder te denken aan een stuk terrein tussen 2 gebouwen in of zoiets, maar dit lijkt me beter πŸ˜‰

    #10142

    IDD gefeliciteerd Mario.. man man wat worden we oud… πŸ™‚

    Ik heb wel een oplossing voor dat onkruid hoor..
    Gewoon doorheen raggen..
    We sturen gewoon iemand met een Baja waarop Hostile banden zitten vooruit en rijden er verder allemaal achteraan..

    #10143
    Mario Koolmees
    Moderator

    Er staat daar nog praktisch geen bebouwing, aangezien het ruwe grond is waar in de toekomst pas bedrijfsgebouwen komen te staan. Het uiteindelijke hoekje hebben we dus simpelweg voor het uitkiezen. Daarbij zullen we kijken naar mogelijkheden om auto’s te parkeren en mogelijkheden die het terrein al biedt voor de baan (zoals hobbels en heuvels).


    @Caretaker
    : thx…idd time flies πŸ˜‰

    #10146
    pinty
    Deelnemer

    misschien een rare vraag, maar wat heeft de vliegclub ermee te maken?? of gaan zij daar ook verder met de vliegclub??

    #10148
    Mario Koolmees
    Moderator

    De vliegclub maakt gebruik van hetzelfde terrein, en hierbij zijn bepaalde delen van het terrein aanvliegroutes of opstijgroutes…als wij nu net op die plek een baan aan gaan leggen dan is dat niet zo handig.

    Aan de andere kant is het ook in ons voordeel dat de vliegclub er zit, de eigenaar weet wat het inhoudt qua geluid e.d. En weet dus ook dat het geen probleem is als wij daar 1 x per maand een meeting houden.

    #10149
    THo
    Lid

    @snellehenk wrote:

    De vliegclub maakt gebruik van hetzelfde terrein, en hierbij zijn bepaalde delen van het terrein aanvliegroutes of opstijgroutes…als wij nu net op die plek een baan aan gaan leggen dan is dat niet zo handig.

    Aan de andere kant is het ook in ons voordeel dat de vliegclub er zit, de eigenaar weet wat het inhoudt qua geluid e.d. En weet dus ook dat het geen probleem is als wij daar 1 x per maand een meeting houden.

    Als je niet oppast krijg je straks een vliegtuig tegen je kop πŸ˜†

    #10150
    Mario Koolmees
    Moderator

    @THo wrote:

    Als je niet oppast krijg je straks een vliegtuig tegen je kop πŸ˜†

    Ik was eigenlijk van plan om met de truggy over een heli te spingen πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

    #10153

    Zoiets als deze? http://www.youtube.com/watch?v=GFOZZLRTaYc

    πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

    #10154
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik was van plan om het iets netter te doen hahaha.
    Kende het filmpje al, maar hij is erg leuk.
    NB: Filmpje is al 1,5 miljoen keer bekeken!

    #10156

    Ik moest meteen aan dat filmpje denken toen ik je post zag..

    ik denk dat ik hem ook al een keer of 10 heb gezien ondertussen…

    #10164
    Anko
    Lid

    Oow, dat is te fixen hoor:
    http://www.youtube.com/watch?v=NECBjXfFy4I

    Allicht leuk als promo…

    #10165
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hahaha die Anko, ik vertrouw jou wel met je heli…maar of je mij moet vertrouwen als ik er overheen moet springen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    #10166
    Anko
    Lid

    Ik vertrouw wel op je portemonee πŸ˜‰

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
  • Het onderwerp ‘Foto’s’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven