5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #9467

    Dit zijn mijn auto’s.
    Ik heb een Hobao Hyper ST Pro met een getunede Nitro Bull .28 motor erop.
    Voor deze auto hehb ik ook een reserve motor liggen, en Axial .32.
    Deze wil ik later gaan monteren maar dan moet ik eerst de bodemplaat aanpassen door de sleuven voor de motorbouten verder uit te slijpen omdat ik momenteel geen grotere clutchbell kan monteren.


    Op deze foto’s zit er een Sirio Kanai Evo4 op maar deze heb ik verwijderd omdat hij te erg versleten was. De zuiger gleed gewoon heel makkelijk door de cilinderbus heen.

    En ik heb een HPI Savage die zijn leven begon als een XSS maar heeft inmiddels een flink aantal andere onderdelen dat eigenlijk alleen de diffhuizen nog standaard zijn en de voorste uprights en axle carriers..
    Dit is mijn monster met een nieuwe STS D.28M die nog geen druppel nitro heeft gereden.

    #10040
    Rajeev
    Lid

    @Caretaker wrote:

    Dit zijn mijn auto’s.
    Ik heb een Hobao Hyper ST Pro met een getunede Nitro Bull .28 motor erop.
    Voor deze auto hehb ik ook een reserve motor liggen, en Axial .32.
    Deze wil ik later gaan monteren maar dan moet ik eerst de bodemplaat aanpassen door de sleuven voor de motorbouten verder uit te slijpen omdat ik momenteel geen grotere clutchbell kan monteren.


    Op deze foto’s zit er een Sirio Kanai Evo4 op maar deze heb ik verwijderd omdat hij te erg versleten was. De zuiger gleed gewoon heel makkelijk door de cilinderbus heen.

    En ik heb een HPI Savage die zijn leven begon als een XSS maar heeft inmiddels een flink aantal andere onderdelen dat eigenlijk alleen de diffhuizen nog standaard zijn en de voorste uprights en axle carriers..
    Dit is mijn monster met een nieuwe STS D.28M die nog geen druppel nitro heeft gereden.

    Hij ziet er wel mooi uit. Zijn dit de originele onderdelen, of een beetje door elkaar? Dus ik bedoel dat bijvoorbeeld de banden van HPI Racing zijn, de uitlaat van HoBao en de veringen van Tamiya. Of is alles gewoon van HoBao?

    #10042

    Ik weet niet welke je bedoelt maar de bovenste is mijn truggy.
    Dit is een Hobao die redelijk standaard is.
    De accubox is van een FG en de wielen zijn LRP.. Verder natuurlijk de uitlaat (Sirio) motor is een Graupner GM Nitro Bull. Servo’s zijn savox en ACE.

    De monstertruck was ooit een HPI Savage XSS maar deze heeft de volgende veranderingen doorgemaakt..

    -HPI Dual fiber brakes
    -HPI Bulletproof diffs
    -HPI 17mm hex hub conversion
    -HPI 3speed
    -HPI Alu rear hub carriers
    -HPI Polished tuned pipe

    -IRC extended TVP’s 6mm front 1inch rear
    -IRC center skid plate
    -IRC motorplate
    -IRC Midtankmod with Mugen 150cc tank and CEN radiobox

    -Losi LST shocks (homemade mounting)

    -STS D.28M ( Heeft nog geen druppel gelopen..)
    -HPI Rotostarter 2 met nieuwe 5000Mah stickpack
    -Dual stage luchtfilter met Outerwears filterhoes

    -FLM Extended A-arms (met bijbehorende SUPERdikke dogbones)
    -FLM Shocktowers

    Wielen
    Maximizer beadlocks met Maxx Mulchers (14MM hex)
    Axial oversized wheels (blackChrome) with Axial oversized Terra-Izers
    Axial oversized wheels (black) with Proline Big Joe’s (on the way)

    Servo’s 2X Ace DS1015 *(steering and throttle/brake)

    Homemade throttle linkage
    J-Concepts BAJR body

    #10053
    Rajeev
    Lid

    @Caretaker wrote:

    Ik weet niet welke je bedoelt maar de bovenste is mijn truggy.
    Dit is een Hobao die redelijk standaard is.
    De accubox is van een FG en de wielen zijn LRP.. Verder natuurlijk de uitlaat (Sirio) motor is een Graupner GM Nitro Bull. Servo’s zijn savox en ACE.

    Ja ik heb het over die Truggy

    #10054
    Mario Koolmees
    Moderator

    Rajeev, de Hobao Hyper ST Pro is een truggy die speciaal op maat is gemaakt en naar wens is gemaakt van wedstrijd rijders. Vaak worden deze modellen ook getest door behoorlijk professionele jongens. Gevolg daarvan is dat er meestal weinig aan te tunen valt en ook aan getuned wordt.

    Als je daarentegen naar diverse HPI en Traxxas modellen kijkt, deze worden vaak gebruikt door bashers en andere types rijders dan wedstrijdrijders. Aan dit soort merken wordt daarom veel getuned en allerlei bling-bling wordt erop gezet. Vaak ook tot gevolg dat de auto er daadwerkelijk beter op wordt en/of andere rij-eigenschappen krijgt. Daarom zijn er voor deze merken dan ook veel meer tuningsonderdelen beschikbaar.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Het onderwerp ‘Foto’s van mijn garage…’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven