15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 87)
  • Auteur
    Berichten
  • #16176
    leo-rcc
    Deelnemer

    – Nieuwe set AKA Cityblocks Super Soft halen, uitbalanceren en erop zetten.

    Ik heb net exact zo’n zelfde set voor de Hyper gekocht. Hoe balanceer ik die het best (ik heb geen balanceerder)?

    #16180
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik gebruik een Hudy tire balancer, maar ik heb gelezen dat je dit ook met een balancer voor een propellor kan doen. Overigens bij nieuwe banden is het niet zo hard nodig om te balanceren.

    Daarnaast nog een opmerking, de Hobao heeft standaard 1/2 offset velgen en de AKA’s hebben 0 offset, je auto wordt dus smaller (en wendbaarder), maar je moet niet gek opkijken als je ineens op 2 wielen door de bochten gaat. Verder ook even opletten dat de velgen niet in je draagarmen gaan lopen bij volledig insturen. Eigenlijk is het beter om op 1/2 offset te blijven rijden….maar in geval van de AKA’s zou je dan losse velgen, en losse inserts/banden kopen, je kan dan een 1/2 offset velg gebruiken i.c.m. de AKA’s.

    #16181
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik had eigenlijk niet stil gestaan bij de offsets, maar je hebt gelijk daar moet ik nog naar kijken inderdaad. Dank voor de tip.

    #16271
    Mario Koolmees
    Moderator

    Oud en nieuw, schoon en vuil:

    #16274
    janschip
    Deelnemer

    Mooi duo Mario…..

    En toch verwacht ik misschien wel meer dan een plaats bij de eerste 10.

    #16336
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nieuwe motor erop gezet, Alpha Plus A352, 7 poorts .23 motor (3,77 cc)

    #16338
    janschip
    Deelnemer

    Nu moet je eens op houden met die mooie spullen te showwen 😆 😆 😆 n….

    #16339
    Mario Koolmees
    Moderator

    Alleen nog een nieuwe kap, dan is mijn budget voor komend seizoen alweer bijna op. En dan zorgen dat ik niet teveel brokken maak.

    #16340
    lu-ke22
    Lid

    Zo ik ga volgende week even staan kwijlen wat ziet dat er gaaf uit Mario
    ben benieuwd 😆

    Luke

    #16342
    Mario Koolmees
    Moderator

    In de ochtend sta ik mijn tanden te poetsen, maar niet meer voor de spiegel, voor mijn uitlaat 😉 😆 😆 😆
    Aan het einde van het seizoen zal die niet meer zo mooi zijn, toch eens aan die andere gasten vragen hoe ik dat lang mooi kan houden.

    #16345
    lu-ke22
    Lid

    Op een vrije zondag lekker poetsen 😆 😆

    #16350
    Bram
    Lid

    poetsen met brillo doekjes en wat warm water……..maar wel regelmatig doen!

    Mijn motor had aanmerkelijk minder klemming als die .21 alpha motoren Mario, gewoon ff fönhen tot 80-85 graden en starten die hap!!

    #16353
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Bram wrote:

    poetsen met brillo doekjes en wat warm water……..maar wel regelmatig doen!

    Mijn motor had aanmerkelijk minder klemming als die .21 alpha motoren Mario, gewoon ff fönhen tot 80-85 graden en starten die hap!!

    Maken die brillo doekjes niet heel erg krassen op de uitlaat? Zonde als ze zo dof worden…
    Die klemming ga ik binnenkort wel meemaken, ik denk dat ik 1 of 2 tankjes hier in de buurt rij en dan kan ik de motor op Oss verder inrijden. In mijn ervaring is de 1e en 2e tankje het lastigste starten en daarna gaat het wel.

    #16370
    Mario Koolmees
    Moderator

    En er komt uitbreiding in de Mugen familie…. MBX6 Eco, ga hem morgen ophalen.

    #16371
    lu-ke22
    Lid

    Zozo jij weet ze wel te vinden een electro.!
    Voor race gebruik of gewoon lekker mee te rijden
    Mooie auto

    Luke

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 87)
  • Het onderwerp ‘Garage van Snellehenk’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven