15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
  • Auteur
    Berichten
  • #9583

    nee maar ik hoop dat je nu van mijn begrijp zo als meerdere zeggen we zijn met een hobby bezig

    en laten we als grote jongens met elkaar omgaan en elkaar op een normale manier met elkaar op en rond de baan kunnen omgaan en heb respect voor de mannen van rcc

    #11734

    @bo heemskerk wrote:

    nee maar ik hoop dat je nu van mijn begrijp zo als meerdere zeggen we zijn met een hobby bezig

    en laten we als grote jongens met elkaar omgaan en elkaar op een normale manier met elkaar op en rond de baan kunnen omgaan en heb respect voor de mannen van rcc

    πŸ˜‰ Piece brothaer

    #11735
    Vanessa
    Lid

    @supernovax wrote:

    @bo heemskerk wrote:

    nee maar ik hoop dat je nu van mijn begrijp zo als meerdere zeggen we zijn met een hobby bezig

    en laten we als grote jongens met elkaar omgaan en elkaar op een normale manier met elkaar op en rond de baan kunnen omgaan en heb respect voor de mannen van rcc

    πŸ˜‰ Piece brothaer

    AMEN πŸ˜€

    #11736

    @bo heemskerk wrote:

    nee maar ik hoop dat je nu van mijn begrijp zo als meerdere zeggen we zijn met een hobby bezig

    en laten we als grote jongens met elkaar omgaan en elkaar op een normale manier met elkaar op en rond de baan kunnen omgaan en heb respect voor de mannen van rcc

    kijk dit bedoel ik, als er wat is zeg het meteen tegen elkaar, in het heetst van de strijd gebeuren zulke dingen, ik heb ook tegen bo gezegt zaterdag avond je moet je wat rustiger aan doen en bekeken rijden, daar win je meer mee, ik vond dat het later op de avond goed ging en dat de crew het onder controle had, schades blijf je toch houden en als je dat niet wilt moet je alleen op een strand gaan rijden waar niemand is, kom op mannen we gaan met frisse moet naar de volgende meeting ik kan niet wachten. πŸ˜†

    gr arjan

    #11737

    dank je wel arjan ik ga mijn best doen om je te pakken volgende meeting

    groeten bo

    #11738
    Vanessa
    Lid

    @bo heemskerk wrote:

    dank je wel arjan ik ga mijn best doen om je te pakken volgende meeting

    groeten bo

    πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

    #11739

    @bo heemskerk wrote:

    dank je wel arjan ik ga mijn best doen om je te pakken volgende meeting

    groeten bo

    is goed hoor, dan hoop ik wel dat je 4WD klaar is anders blijf je toch echt naar die rode achterlichtjes kijken πŸ˜† zie je morgen misschien wel bij wim in de winkel ff een bakkie doen,

    gr arjan

    #11740
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Moet je wel de goede kant op rijden en niet op het rechte stuk tegen het verkeer in :mrgreen:

    #11741
    Vanessa
    Lid

    @rcverslaafde wrote:

    @bo heemskerk wrote:

    dank je wel arjan ik ga mijn best doen om je te pakken volgende meeting

    groeten bo

    is goed hoor, dan hoop ik wel dat je 4WD klaar is anders blijf je toch echt naar die rode achterlichtjes kijken πŸ˜† zie je morgen misschien wel bij wim in de winkel ff een bakkie doen,

    gr arjan

    Dorpstraat race πŸ˜‰
    1 rechte lijn komt goed! Kan je flink gassen jullie twee 😎

    #11742
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Vond trouwens dat er een hoop FG Baja’s en 4WD waren…

    #11743

    Ik denk dat ik een 6 wiel aangedreven auto ga bouwen,rijd gewoon overal overheen.
    Enne modder gooien doe ik met de achterwielen.

    stef.

    #11744
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zijn toch een beetje mietjes die 4WD rijders; LOL
    πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

    #11745

    wacht maar ik ga beginnen met bouwen en hoop dan dat ik nog wat atvies bij arjan kan inwinnen

    ik sta nu al te trappele voor de volgende meeting

    en bij wim’s koffie apparaat ja

    #11746

    @Jos Borgdorff wrote:

    Vond trouwens dat er een hoop FG Baja’s en 4WD waren…

    Jos Borgdorff
    RC Nitroteam

    πŸ˜† Je weet toch FG is de top πŸ˜€

    #11747
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zoiets in HPI uitvoering?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
  • Het onderwerp ‘Gezellig praatje’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven