4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9573

    Even voorstellen,
    Mijn naam is Hans van Eijk, sinds 1975 ben ik met de rc hobby bezig in de breedste zin des woords.
    10 jaar lang heb ik internationale speedboot wedstrijden gevaren in de klasse FSR 15 en FSR 3,5 en aardig wat landen van Europa bezocht.
    Daarna een tijd van alles wat gedaan op rc gebied.
    Maar de afgelopen 5 jaar zeer actief weer in het nitro offroad rijden in de schaal 1:8 buggy en voornamelijk truggy en sinds kort 1:12 (leuke klasse trouwens).
    Bezoek zoveel mogelijk meetings in de buurt hoofdzakelijk naar rc Nitro Team (Schiedam) en af en toe naar Offroad RC Racing (Hoek van Holland).
    En nu dus ook naar RCC Zoetermeer.
    Ben wel niet een van de jongste meer (59) maar kan wel aardig uit de voeten wat rijden betrefd en doe dit met veel plezier.
    Dit was even in het kort mijn rc CV.
    Tot ziens bij de meetings en succes met de organisatie van deze nieuwe rc club.

    Groet,
    Hans 😉

    #11454
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Hans, welkom op het forum en leuk dat we je ook af en toe bij een meeting zullen zien. We hebben elkaar wel eens ontmoet bij een meeting van RC-Junkies…hopelijk hebben we zaterdag tijd om even bij te praten.

    #11476

    welkom op het forum!
    oude knarren zijn vaak de beste leermeesters!! haha

    #11780
    Vanessa
    Lid

    Welkom, ik ben de vriendin van supernovax en vind het leuk om de meetings op film te zetten!
    Veel plezier!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘Hans van Eijk’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven