7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #9715
    mikeon
    Deelnemer

    In de verkoop, mijn twee buggy’s.

    Foto’s vind je in mijn topic: http://www.rcc-zoetermeer.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=124

    – Een HB ligtning 2rr, incl servo’s, en incl een force motor. Goed onderhouden, net voorzien van nieuwe diff’s. Incl een setje onroad, en een setje offroad banden. Zitten ook een aantal optionparts op, op de foto gekenmerkt door de kleur paars.

    – Een HPI trophy 3.5, incl servo’s en incl een force motor. Ook netjes onderhouden, heeft geharde diffs gekregen. Deze ook incl setje on- en offroad banden.

    Ik heb nog een aantal spare parts liggen, die er natuurlijk bij zitten.

    Deze week voor €100 per stuk, daarna gewoon weer de prijs die ik er eigelijk voor wil hebben!

    – Heb ook nog een mooie 2.4GHz zender te koop, van ansmann racing. Kost nieuw 80E, ziet er nog als nieuw uit. Bied maar, zou ik zeggen.

    #14168
    mikeon
    Deelnemer

    HPI is gereserveerd

    #14169
    Mario Koolmees
    Moderator

    Goed bezig…nu nummer 2 nog!

    #14173
    mikeon
    Deelnemer

    Verkocht.

    Hotbodies en de 2.4GHz zender zijn nog beschikbaar

    #14174
    Mario Koolmees
    Moderator

    Een verkocht, 1 te gaan…
    Is die zender niet wat voor Richard???

    #14175
    mikeon
    Deelnemer

    Nee, te duur denk ik. Me broertje wil er toch wel iets van terug zien 😉 Dus, ik dacht aan 30 of 40 euro. Hij kreeg toch al een mooie voor ze verjaardag?

    #14473
    mikeon
    Deelnemer

    Verkocht*

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Het onderwerp ‘HB lightning 2RR en HPI trophy 3.5 voor €100 per stuk!!’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven