6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #9684
    pinty
    Deelnemer

    Onderstaande mail kregen we afgelopen week binnen.
    Iemand die deze meneer verder kan helpen ??

    E-mail adres is bij mij te krijgen !! (via pb)
    Alvast bedankt voor jullie hulp.

    From: Fam.van Krevelen
    Sent: Saturday, May 28, 2011 6:37 PM
    To: bestuur@rcc-zoetermeer.nl
    Subject: vraag

    Hallo,

    Mijn zoon (14 + autische stoornis ) heeft sinds een paar weken een radiografische nitro auto.
    Hij heeft echter de grootste moeite om hem afgesteld te krijgen.
    Nu is mijn vraag; Hebben jullie toevallig een lid in Moerkapelle die misschien genegen zou zijn om hem te helpen met het afstellen en sleutelen aan deze auto??

    Hij heeft deze auto nieuw gekocht in Zoetermeer en hij kan wel op de fiets naar die winkel maar dat is erg lastig om dan alles mee te krijgen. Aangezien ik internationaal chauffeur ben ben ik regelmatig van huis. Ik heb hem wel een paar keer geholpen en aanwijzingen gegeven maar mij ontbreekt ook de technische kennis om hem echt te kunnen helpen, daarnaast doet hij het liever zelf. Bovendien is hij op dit moment geschorst van school en zit veel thuis. Op de avonden dat ik wel thuis ben vind de omgeving het niet zo geslaagd als er veel gereden wordt en in de weekenden heeft hij een ochtendbaan, dus we zijn ook op zoek naar iemand die in de middagen of vroege avonden eventueel tijd heeft.

    vriendelijk groet
    Marcel

    #13602
    tony
    Lid

    Ik wil best is helpen, kun je mij eens een mailaddres sturen? Pm me maar

    #13606
    tony
    Lid

    gister de auto netjes aan de praat gekregen.
    een van de kopelingsschoenen was stuk dus hierdoor klemde het tandwiel en bleven de wielen draaien. ook waren de instellingen op de motor flink verdraait, heeft een middagje gekocht toen hij wilde draaien. helaas overleed de gloeiplug kort daarop na al het proberen.

    #13608
    mikeon
    Deelnemer

    Top tony! 🙂

    #13610
    tony
    Lid

    Ik heb hem gezecht dat hij deze week even wat gloeipluggen moet kopen en dan de 13e zijn zooi lekker moet meenemen en gaan rijden. Hij wilde eerst gewoon gaan kijken maar ik zij al dat rijden veel leuker is. Ze zijn alleen niet lid van het forum dus kunnen zich niet inschijven, maar neem aan dat als hij op de locatie iemand van de organisatie aanspreekt en inschijf geld betaalt dat jullie dar Geen probleem van maken.

    #13611
    Mario Koolmees
    Moderator

    Je hoeft geen lid te zijn van het forum om in te kunnen schrijven 😉
    Maar bedankt dat je ze op weg geholpen hebt, en als ze naar de meeting komen helpen we ze wel verder hoor, geen probleem!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘Hulp gevraagd met afstellen in Moerkapelle’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven