4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9548

    Hallo allemaal,
    Ik heb via via deze site gevonden (dacht via rc-junkies) en ik heb mn eigen/ons ook maar even aangemeld.
    Dit had ik al een tijdje terug gedaan maar zag dat ik me (ons) nog niet had voor gesteld 😳
    We komen uit gouda rijden nu momenteel hpi baja en traxxas e-revo 1/8 en 1/16.
    Ik rijd (bijna) altijd samen met mn zoon (10 jaar) en het leek ons leuk om ook eens bij jullie te komen rijden.
    Dus wie weet tot binnenkort !
    Mvg Stafford

    #11104

    hee gaaf heb jullie zien rijden in soesterberg, ik reed met de serpent met paarse kap, was vaak in gevecht met jullie borsteloze machines hahahaahaha, tot 14 november misschien, dan heb ik de fg baja 4WD bij me,

    gr arjan

    #11099
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Stafford en zon, welkom op het forum en bij de club.
    Ben erg benieuwd naar de Revo broertjes, mooi materiaal heb je!
    Tot 14 november, hopelijk heb je ben ons net zoveel lol als bij onze collega’s van rc-junkies.

    #11131

    @rcverslaafde wrote:

    hee gaaf heb jullie zien rijden in soesterberg, ik reed met de serpent met paarse kap, was vaak in gevecht met jullie borsteloze machines hahahaahaha, tot 14 november misschien, dan heb ik de fg baja 4WD bij me,

    gr arjan

    Oke ! idd gaaf kan me de paarse serpent ff niet meer voor de geest halen maar als ik je zie zal ik je vast herkennen !
    Enne die borsteloze machines zijn best rap he :p
    Wie weet tot de 14e !!!

    @snellehenk wrote:

    Hallo Stafford en zon, welkom op het forum en bij de club.
    Ben erg benieuwd naar de Revo broertjes, mooi materiaal heb je!
    Tot 14 november, hopelijk heb je ben ons net zoveel lol als bij onze collega’s van rc-junkies.

    Dank je snelle henk !
    Het heeft een paar eurootjes gekost maar ja….
    En zal zeker lukken toch lol moet je maken komt vast goed !
    Tot dan !!!
    Mvg Stafford

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘Ik en mn zoon’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven