12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #15080
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ehm, trouwens…ik heb eerst nog een auto te bouwen 🙄

    #15082
    lu-ke22
    Lid

    gek zat die indoor baan
    lijkt me leuk om eens te rijden kunnen we dat eigelijk niet eens doen met de electro rijders van de club gewoon een keertje op een circuit te rijden ???? :mrgreen:

    gr luke

    #15083
    mikeon
    Deelnemer

    Kom op mario, een proffie als jij knutseld dat toch even 1,2,3 in elkaar? Trouwens, je hebt altijd milan nog mocht het je niet lukken 😉

    #15087
    Mario Koolmees
    Moderator

    We gaan ons best doen…vorige keer had ik het even snel gedaan, maar het is toch wel heel leuk dat bouwen dus met deze neem ik de tijd. Misschien maak ik ook nog wel een bouwverslag met foto’s.

    #15088
    Mario Koolmees
    Moderator

    @lu-ke22 wrote:

    gek zat die indoor baan
    lijkt me leuk om eens te rijden kunnen we dat eigelijk niet eens doen met de electro rijders van de club gewoon een keertje op een circuit te rijden ???? :mrgreen:

    gr luke

    Wat mij betreft is dat het plan, misschien niet zo officieel…maar als we gaan rijden laten we het zeker even via het forum aan iedereen weten. Dan kunnen er andere electro rijders ook mee. Wie weet zijn er ook een aantal nitro rijders die dan ook een electro erbij kopen (ik ben daar een voorbeeld van).

    #15089
    lu-ke22
    Lid

    mooi het lijkt me een leuk idee zeker omdat ik denk dat het een kleine kans is dat we dit jaar weer de manege in gaan rijden ❗

    #15091
    Mario Koolmees
    Moderator

    Manege moeten we met de crew nog bespreken, maar we kunnen er niet vanuit gaan dat we minimaal 25 rijders hebben. Die hebben we minimaal nodig om de huur te kunnen betalen.

    #15104
    sjirk
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Wat mij betreft is dat het plan, misschien niet zo officieel…maar als we gaan rijden laten we het zeker even via het forum aan iedereen weten. Dan kunnen er andere electro rijders ook mee. Wie weet zijn er ook een aantal nitro rijders die dan ook een electro erbij kopen (ik ben daar een voorbeeld van).

    lijkt mij erg leuk om een keer op een circuit te rijden! 😀

    #15105
    meneermini
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Manege moeten we met de crew nog bespreken, maar we kunnen er niet vanuit gaan dat we minimaal 25 rijders hebben. Die hebben we minimaal nodig om de huur te kunnen betalen.

    hoe zo wat is dan de prijs als je minder mensen heb doe je tog gwoon de prijs iet om hoog

    #15128
    mikeon
    Deelnemer

    @meneermini wrote:

    @snellehenk wrote:

    Manege moeten we met de crew nog bespreken, maar we kunnen er niet vanuit gaan dat we minimaal 25 rijders hebben. Die hebben we minimaal nodig om de huur te kunnen betalen.

    hoe zo wat is dan de prijs als je minder mensen heb doe je tog gwoon de prijs iet om hoog

    Tja, met het vaste groepje van nu zul je dan al snel rond de €20 p.p uitkomen. En sommige vinden dat te veel (ook ik), en die haken dan af, waardoor er nog minder mensen komen, en de prijs nog meer omhoog gaat. En daardoor komen er dan NOG minder mensen, en betaal je straks €40 ofzo haha.

    Maar laten we gewoon het besluit van de crew afwachten 😉

    #15141
    lu-ke22
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Zojuist besteld voor het winterseizoen:

    Het is een cheap ass 2WD Ansmann buggy, maar wel een met een mid-motor chassis en de lipo’s die ik al heb liggen kunnen er zo in (in de pro uitvoering moet je saddle packs hebben). Volgens mij zitten er wel glijlagers in, maar die kan ik zo vervangen door normale lagers (heb ik voldoende liggen).

    Ander voordeel is dat Milan met de truggy uitvoering rijdt, maar die is ook op dit chassis gebaseerd, veel onderdelen zijn dus uitwisselbaar en eventueel kan ik bij een wedstrijd dus iets van zijn auto lenen en hoeven er niet een heleboel onderdelen reserve besteld te worden.

    Ben wel benieuwd hoe dat dinkie gaat rijden.

    is dit nou ook net zo’n auto waard de motor achter en als middenmotor gemonteerd kan worden net als de TLR 22 ??? ❓

    #15152
    Mario Koolmees
    Moderator

    @lu-ke22 wrote:

    is dit nou ook net zo’n auto waard de motor achter en als middenmotor gemonteerd kan worden net als de TLR 22 ??? ❓

    Dit is een mid-motor only, de auto is ook verkrijgbaar als auto met de motor achter, maar dan heet hij de Ansmann Mad Rat. Mijn zoontje heeft de Ansmann Macnum, dit is de stadium truck met de motor achter, dat ding rijdt ook echt leuk en lekker trouwens. De Robitronic Stinger die ik heeft ook een motor achter, maar die vond ik niet prettig rijden vandaar dat ik nu voor mid-motor ben gegaan.

    Overigens levert Ansmann hele leuke auto’s voor weinig geld (model is ontworpen door Team C Racing). Je krijgt nu ook nog 10% korting bij Conrad dus je kunt daar echt voor een vriendelijk bedrag een 2WD buggy kopen. Zeker als je al accu’s en regelaar hebt…Bij de auto zelf zit zelfs nog een Ansmann Clash motor.

    En het zelf bouwen is echt leuk!

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Het onderwerp ‘Indoor electro Mach Heemstede’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven