6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #9657
    Mario Koolmees
    Moderator

    Onze collega’s van RC Bomb houden een actie om gezamenlijk AMB/Mylaps transponder in te kopen. De poging is om zoveel mogelijk rijders samen te krijgen en dan als groep de transponders in te kopen. In ruil daarvoor zal er worden gekeken hoeveel korting er mogelijk is voor deze groep.

    Zoals je op deze website kan zien zijn transponders best prijzig;
    http://www.mylaps.com/index.php/uk_eng/Websites/B2C/rc/shop

    Deze transponders zijn degene die je bijna altijd tegen komt bij clubs en verenigingen. Je kunt ook online je tijden terug kijken. Mocht RCCZ in de toekomst een telsysteem aanschaffen dan is de kans 99% dat dit ook een AMB/Mylaps systeem wordt.

    Als je mee wilt doen aan deze inkoopactie laat even je naam achter op het forum, ik zal dit doorgeven aan RC Bomb en zodra de prijzen duidelijk zijn zal ik dit weer communiceren hier op het forum.

    Voor meer info zie ook het topic bij RC Bomb:
    http://www.rcbomb.nl/forum/index.php?topic=188.0

    NB: Als de zaak door gaat zal de transponder vooraf betaald moeten worden!

    EDIT [mikeon]: De inkoop actie staat een beetje stil, ze krijgen niet al te veel korting. Daarom zoeken ze verder naar een goedkoper alternatief, maar dat staat nu een beetje stil.

    #13055
    freddynightmare
    Deelnemer

    bij pk racing staan ze voor 71,- 😉

    #13056
    Mario Koolmees
    Moderator

    Met een beetje grote groep en een beetje medewerking van Mylaps kunnen we ze misschien wel goedkoper krijgen. 71 euro is niet de hoofdprijs, maar ook niet echt een matsprijs…

    #13057
    mikeon
    Deelnemer

    Misschien is het dan een idee om bij PK met korting proberen te kopen ipv bij mylaps?

    #13059
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik denk dat direct bij de bron inkopen (Mylaps) uiteindelijk goedkoper zal zijn.

    #13060
    mikeon
    Deelnemer

    krijg net te horen dat ze er bij PK bijna niks op verdienen, en dat het meer een service is. geen staffelprijs beschikbaar dus.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘Inkoopactie RC Bomb’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven