3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #9574
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Hoi allemaal,

    mijn naam is Jos Borgdorff van het RC Nitroteam in Schiedam.

    Sinds vorig jaar erg actief in de offroad wereld in deze regio.
    Begonnen met rijden bij de meetings van Offroadrcracing en daarna vanaf de 2e meeting in Schiedam bij het RC Nitroteam. Hier ook erg veel gedaan om de club te helpen opbouwen tot wat het nu is.

    Ben begonnen met een Nitrotek VRX-1 1:8 truggy maar toen die kapot ging dacht ik ik moet een reserve auto hebben. Ben daar een beetje in doorgeschoten en ze passen inmiddels niet meer bij elkaar in mijn VW Caddy 🙂 Ga dus binnenkort ook ernstig opruimen !

    Rijdt regelmatig met bigscale (FG Baja 4WD, FG Baja 2WD, Hormann HT1 MT, Hormann HT1 Buggy) maar de laatste tijd weer wat meer met Nitro, samen met Hans van Eijk heb ik hier erg veel plezier van. We proberen in Schiedam bv een zo technisch mogelijke nitro baan aan te leggen en dan maar rondjes rijden, steeds sneller en steeds beter…

    Het idee voor een RC club in Zoetermeer vinden wij 100% OK, immers hoe meer clubs in de regio hoe vaker we kunnen rijden. Misschien een leuk idee om eens samen wat af te spreken. Een RC Club Zoetermeer meets RC Nitroteam en omgekeerd.

    Zaterdag kom ik ook gezellig langs en neem wat spul mee om te rijden en probeer ook wat te filmen.

    #11467
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Jos, we hebben elkaar gisteren al gesproken…welkom op het forum en hopelijk zien we elkaar vaak bij de komende meetings!

    #11472

    welkom op het forum!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het onderwerp ‘Jos Borgdorff (RC Nitroteam)’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven