4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9656
    nuklear
    Lid

    Hallo

    ik zal me even voorstellen, ik ben leroy van breda, ik ben 20 jaar kom uit spijkenisse,
    van beroep ben ik autospuiter.

    hoe ontstond mijn rc verslaving, ik was 12 jaar oud, toen kreeg ik een bartsmit bestuurbaar wagentje, voor mijn verjaardag,
    toen ik wat ouder werd, en mijn wagentje, het niet meer deed, besloot ik een nieuwe te kopen, alleen dan geen bartsmit autotje,
    ik ging op internet zoeken naar een echte rc winkel, toen vond ik rcworld in brielle, ik ging daar heen met mijn vader, en werd gelijk verliefd op een hpi sprint 2,
    hij was wel tweedehands, maar ik vond hem super, en hard dat het ging! er zat een 13,5 turns motortje in, ik heb toen nog aardig wat problemen, gehad met het wagentje,
    accu was lek, en de regelaar was te slap, maar goed toen ik hem ongeveer weer een jaartje had wilde ik eigelijk weer wat anders, alleen dan nu een nitro wagentje,
    ik besloot om weer naar de winkel te gaan in brielle, en ik zag daar gelijk een mooi’e mugen seiki msx 3 staan, ik besloot die te kopen, gloednieuw!
    na een tijdje was alles aluminium , maar het begon me ook te vervelen, dat rondjes rijden, ik wilde eigelijk lekker door het zand en gras kunnen rijden!
    maar ik moest alles kopen van mijn super markt inkomen, echt geld voor b.v een savage had ik niet, totdat ik er een kon kopen, wel tweedehands maar goed,
    ik heb er misschien, een half jaartje mee gereden, en ik vond het niks hij schakelde niet goed, en het sleutelen was ook erg vervelend!(het was een savage 21)
    toen ging ik op zoek, naar een buggy, en kwam toen op een hobodies Lightning 2 Pro EVO, deze versie kocht je als een roller chassis,
    dus ik ging voor een, picco .21 3,5 cc met een 14 tands tandwiel, en 15 kg stuur servo, en een 3003 gas rem servo, en dat beviel me super!! hij ging lekker hard en reed super, maar toen was het luize leventje voorbij, ik ging een opleiding doen, dus mindertijd voor de mooie hobby! ik besloot om mijn picco uit mijn buggy te halen, en die in de savage te zetten, en die dan te verkopen, toen was er weer een 2 jaar over heen, en had vedder niks meer met mijn buggy gedaan, totdat ik 29 januari naar de meeting ging, er kwamen weer kriebels, en baalde ervan dat ik geen motortje op mijn buggy had zitten!, eenmaal thuis gekomen ging ik de week erop kijken op jullie site en, zag dat er nog een meeting aan kwam, ik moest en zal erbij zijn en mee rijden! , dus besloot een nieuw motortje te kopen, dezelfde picco , en een nieuwe body,
    ik heb nu ondertussen mijn picco ingereden, nog even afstellen , en op naar de meeting 19 maart! heb er al helemaal zin in!

    groetjes leroy

    #12994
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Leroy, welkom op het forum en bij de club! Je hebt een mooie rc historie en het is zeker heel leuk om te lezen dat onze meetings je ertoe hebben aangezet om je buggy weer rijdend te maken. Tot de 19e!

    #12996

    welkom bij de club, en ook ik ben autospuiter, veel plezier op het forum en bij onze meetings.

    gr arjan

    #13000
    janschip
    Deelnemer

    Leroy welkom bij de club, leuk dat je weer aangestoken bent door het rc virus.
    Blijft toch kriebelen.

    Tot de volgende meeting.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘Leroy van breda’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven