15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
  • Auteur
    Berichten
  • #16337
    janschip
    Deelnemer

    Let maar op bij MVB helpen ze.
    Mij anti-rollbar (voor) schoot los en ik merkte dat hij slechter de bocht doorkwam.

    Die luke luistert echt naar tips.

    #16341
    lu-ke22
    Lid

    Ja dat klopt ik werd 4 goed maar ik wil beter haha ๐Ÿ˜ก

    #16343
    Mario Koolmees
    Moderator

    Kortom, je krijgt er meer stuur door….eventueel kan je experimenteren door verschillende diktes te gebruiken voor/achter. Maar aangezien je nu een spaak gebruikt heb zijn ze gelijk… Hoe dik is die spaak? Kijk eens naar de option parts die verkrijgbaar zijn voor de Slash en welke diktes er gebruikt worden.

    #16344
    lu-ke22
    Lid

    De spaak is 2.5mm dik dus gelijk met de anti rol bar van de Traxxas slash 4×4 (zwarte )
    ik ga ook nog even een dunnere spaak proberen even bij de fietsen winkel halen haha ๐Ÿ˜‰ die denk ik van 2mm

    Luke

    #16346
    Mario Koolmees
    Moderator

    Dan zou ik de dunnere voor zetten (daar zit meestal een dunnere), dan krijg je offpower stuur…dus als je gas los laat en instuurt duikt ie makkelijk de bochten in.

    #16347
    lu-ke22
    Lid

    Oke dan ga ik dat even proberen bedankt voor de tips ๐Ÿ˜‰

    #16349
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als je auto heel erg gaat glijden aan de achterkant moet je er weer een dikkere op zetten ๐Ÿ˜‰
    Je hebt dan teveel offpower stuur.

    #16352
    lu-ke22
    Lid

    Ik ga even wacht dit weekend krijg ik waarschijnlijk mijn nieuwe servo binnen Savรถx SC-1257TG
    maar ik heb nu als ik door de bocht ga dat die zeg maar bijna een wiel echt aandrijft dus ga dikker diff olie ook nog proberen
    niet te dik anders ben ik mijn instuur snelheid weer kwijt ๐Ÿ˜†

    #16354
    Mario Koolmees
    Moderator

    Goede servo, je gaat schrikken hoe snel dat ding is.
    Heb je ook een externe BEC in je auto zitten…?

    Ik had op de Ansmann dat de Savox zoveel stroom trok dat de ESC het niet meer aan kon en dat resulteerde in een wapperende servo. Aangezien ik niet meer met die Ansmann heb gereden heb ik daar nooit meer iets aan gedaan, maar volgens mij was dat met een externe BEC op te lossen.

    #16355
    lu-ke22
    Lid

    Uh ik heb geen idee ik ga even kijken hoe het gaat als hij erop zit maar volgens mij moet het kunnen ๐Ÿ™‚

    #16357
    leo-rcc
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Uh ik heb geen idee ik ga even kijken hoe het gaat als hij erop zit maar volgens mij moet het kunnen ๐Ÿ™‚

    Welke ESC rij je mee? Castle Creations ESC’s hebben grote problemen met die Savox servo, daar moest ik voor naar een externe BEC grijpen. Hobbywings hadden geen enkel probleem.

    #16361
    lu-ke22
    Lid

    Ik rij met het setje VXL. Van Traxxas hoop dat het goed gaat

    Luke

    #16924
    lu-ke22
    Lid

    Hij is klaar bijna Holland oranje!!!!

    #16936
    lu-ke22
    Lid

    Wat een rampe dag afgelopen zondag met mijn 2wd ben ik weer 4e geworden ๐Ÿ˜ฎ

    en heb weer voor het eerst met mijn 4×4 gereden op de baan

    eerste kwalificatie

    buitje uit de ophanging getrild ( uitgevallen)

    de tweede kwalificatie

    had ik teveel loctite gebruikt op dat buitje dat mijn stuur een beetje zwaar ging oef lekker slim van me ๐Ÿ˜ณ

    De derde kwalificatie

    ging niet goed kan nog niet de omschakeling maken van 2wd naar 4×4 ๐Ÿ˜ณ

    de 3 races waren drama (misschien had ik beter ook wel even moeten oefenen) moet erg wennen met bochten nemen en dat je 4×4 erg kan corizeren in de lucht aardig wat koprollen daar mee gemaakt oeffff ๐Ÿ˜ณ

    en mijn 4×4 is op dit moment veel te snel voor mij dus ik ga eens even veel oefenen op MVB :geek: :geek:

    en wat een gedoe zeg om steeds mijn transponder te wisselen en 2 classes te rijden het was zo 2wd dan baan inzet dan 4×4 ๐Ÿ˜†
    haha weer een hoop geleerd ๐Ÿ˜†

    #16937
    Mario Koolmees
    Moderator

    Drukke dag gehad, in 2 klasses rijden ๐Ÿ˜‰
    Ik zat ook te twijfelen om bij komende wedstrijd zowel truggycup als buggycup te rijden (we rijden samen op 1 dag), maar toch er maar vanaf gezien omdat het dan wel een erg drukke dag wordt.

    Misschien toch je ESC wat tammer zetten? Als je een field card nodig hebt, of wilt lenen…die heb ik in mijn koffer liggen, net als een reserve transponder. Mocht je 1 van die eens willen lenen weet je me te vinden.

    Enne; trainen, trainen en nog eens trainen ๐Ÿ™‚

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 62)
  • Het onderwerp ‘Luke van Ooijen’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven