9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #9892
    lu-ke22
    Lid

    En ik denken dat het seizoen er op zat voor mij maar dat is niet zo ik ga deze gehele serie race

    Dus wie doet er mee!!! 😆

    Luke

    #17456
    meneermini
    Deelnemer

    haha wil best mee doen maar die auto`s heb ik niet in mijn garage 😛 😛

    #17457
    sjirk
    Lid

    @meneermini wrote:

    haha wil best mee doen maar die auto`s heb ik niet in mijn garage 😛 😛

    voor mij hetzelfde 😉

    #17462
    janschip
    Deelnemer

    He, daar ga ik er wel een paar van meepikken, Vlijmen lijkt me een leuke baan.

    #17465
    lu-ke22
    Lid

    @janschip wrote:

    He, daar ga ik er wel een paar van meepikken, Vlijmen lijkt me een leuke baan.

    Yesss gezellig

    #17469
    pinty
    Deelnemer

    wow…vintage 4wd……

    Eens even kijken, of ik mijn oude marui voor die tijd raceklaar heb. En dan nog een paar accu’s erbij kopen……

    #17472
    lu-ke22
    Lid

    @pinty wrote:

    wow…vintage 4wd……

    Eens even kijken, of ik mijn oude marui voor die tijd raceklaar heb. En dan nog een paar accu’s erbij kopen……

    Gaaf ik vind het wel leuk om naar te kijken en geen zorgen hard gaan ze toch niet xd

    #17473
    pinty
    Deelnemer

    dat ligt er maar aan, welke motoren ze erin hebben. Een standaard 540 zal er vast niet in zitten.

    Ik was al aan het zoeken naar filmpjes van de vintage wedstrijden, maar wat ik gezien heb…..het gaat wel ff ietsje harder dan mijn 30 jaar oude marui.

    #17474
    lu-ke22
    Lid

    Ajo gaat om de lol maarja je hebt er altijd van die mensen die zo’n ding vol opvoeren dusja maar ik vind dan toch dat het leuke van vintage er af gaat ^^

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Het onderwerp ‘MAC Vlijmen – Winterkampioenschap ’12-’13 –’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven