15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Berichten
  • #15240
    janschip
    Deelnemer

    Jos onwijs je aanbod voor december.

    Komt Hans dan ook, dat is nl weer een inschrijving?

    #15245
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Als z’n rollator wil zal die heus wel meegaan, super enthousiast is ie als die kan rijden in de buurt en de manege Condor City vond die geweldig dus denk het wel…

    Advies trouwens, doe een oproep via de mail aan de forum gebruikers, ik zie de oproep ook vanavond pas toevallig en bij het rcnitroteam werkt het ook goed als we de mensen per mail informeren/oproepen voor een meeting..

    #15246
    mikeon
    Deelnemer

    Er is volgens mij ook een mailtje rond gestuurd toch?

    #15247
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Hmm niets gezien ?

    #15250
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Jos Borgdorff wrote:

    Hmm niets gezien ?

    We hebben in eerste instantie een mail gestuurd naar alle rijders die afgelopen meetings bij ons hebben gereden. Verder proberen we zoveel mogelijk te voorkomen dat we bigscale rijders blijven mailen, inmiddels hebben zij niks meer aan ons als club dus dan denk ik dat de emails ook een beetje ongewenst kunnen zijn.

    Helaas bereiken we op die manier een kleinere groep…

    Je aanbod aan de andere kant vinden we echt super, we overleggen achter de schermen even hoe we hier mee om willen gaan en dan hoor je zeker van ons!

    #15253
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Zal ik het anders stellen ? Trek mijn aanbod in !

    Bespreek de manege voor 17-12-2011 ik sponsor het bedrag dat tekort is (ga ik uit van 250,00 voor de manege Condor City), ongeacht hoeveel er komen, dus geen risico.. Zoals gezegd doe ik dat eenmalig, verwacht geen extra’s en bemoei me er ook niet mee maar wil het gewoon nog eens meemaken dit jaar..

    #15259
    sjirk
    Lid

    ik weet niet zeker of ik wel kan, als het bij 17-12-2011 blijft ben ik aanwezig ๐Ÿ˜Ž

    #15260

    – Kom je op de manege meeting (zaterdagavond) Ja
    – Eerste meeting in December (let op sinterklaas/kerst) Nee
    – Eerste meeting in Januari Ja
    – Ik betaal vooraf Ja

    #15264

    Kom je op de manege meeting (zaterdagavond) Ja
    – Eerste meeting in December (let op sinterklaas/kerst) ja
    – Eerste meeting in Januari Ja
    – Ik betaal vooraf Ja

    Ik breng wel een opstapje mee voor Jos, anders valt hij weer van de strobalen
    met als gevolg flink revalideren bij de fisio. ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜†

    Hans De Nitro Nestor ๐Ÿ˜‰

    #15265
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    zeg je nou nee tegen de meeting in december ? last van ouderdom he :mrgreen:
    kun je beter op je bek gaan over de strobalen ouwe vrind ๐Ÿ˜†

    JB

    #15268

    Foutje hersteld Jos, natuurlijk als het doorgaat ben ik daar.

    Hans

    #15277
    Mario Koolmees
    Moderator

    Voor iedereen die meeleest in dit topic, we gaan kijken of er mogelijkheden zijn om de 17e december te reserveren in Condor City. Dankzij het fantastische aanbod van Jos proberen we dit zo snel mogelijk duidelijk te krijgen.

    Als het lukt gaan we in december rijden en mogelijk (bij voldoende animo) ook in januari… Hou het topic dus goed in de gaten.

    En natuurlijk op voorhand dank aan (Jos) Borgdorff auto’s voor de helpende hand die ons geboden is!

    #15278

    Doordat er bij de maand december rijden kerst/sint stond, zou ik niet kunnen rijden.
    Maar de 17e is geen probleem. Misschien dat dat in het beginpost even moet worden veranderd. Komen misschien wel meer mensen bij die de 17e wel mee kunnen rijden.

    #15281
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    … Dankzij het fantastische aanbod van Jos proberen we dit zo snel mogelijk duidelijk te krijgen……
    En natuurlijk op voorhand dank aan (Jos) Borgdorff Auto’s voor de helpende hand die ons geboden is!

    Dat is me teveel eer ๐Ÿ˜† is ook eigen belang natuurlijk, wil graag dit jaar nog eens in de manege rijden en om hem nou te huren voor Hans en mij alleen schiet niet op ๐Ÿ˜€

    Door mijn aanbod kunnen jullie de meeting organiseren zonder risico op een tekort aan inschrijfgeld, dat heb ik er wel voor over, vreemde vent toch die Borgdorff ๐Ÿ˜ฎ

    JB

    #15282
    lu-ke22
    Lid

    ik kom zeker anders maak ik toch wel even tijd vrij :mrgreen:

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
  • Het onderwerp ‘Manege meetings in de winter’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven