15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Berichten
  • #15284
    sjirk
    Lid

    Ehm (niet helemaal voor dit forum)
    maar luke ga je een traxxas slash 2wd kopen??? :S waarom?

    #15285
    lu-ke22
    Lid

    ik heb een slash 2wd gekocht bij toemen Traxxas Chassis Rollend Slash – VXL zet mij elctra over kijken of het wat is (reden op mijn 4×4 moest een hoop onderhoud gebeuren 2wd heeft minder onderhoud ik wil graag mijn geld wat meer in mijn zak gaan houden i.v.m 16,5 auto rijbewijs halen :geek:
    ps mijn 4wd hou ik gw hoor 😆

    #15288
    sjirk
    Lid

    Oh oké veel plezier daarmee!

    #15292
    Mario Koolmees
    Moderator

    17 december is helaas niet mogelijk bij Condor City, die avond is de manegebak niet beschikbaar.
    Gezien de reacties van de meeste rijders willen de meesten in januari rijden dus daar gaan we ons nu op richten.

    #15293
    lu-ke22
    Lid

    oke geen probleem 😉

    #15294
    sjirk
    Lid

    goed ook geen probleem, maar dan betaald jos het overige geld toch niet meer?

    #15295
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nope, het aanbod van Jos was daar omdat hij alleen in december mogelijkheden had om erbij te zijn. In januari kan hij er zelf niet bij zijn dus een beetje raar als hij mee betaald aan iets waar hij zelf niets aan heeft….toch? Helaas is het niet mogelijk om op 17 december in Condor City te rijden dus dan houdt dat verhaal helaas op.

    We richten ons nu op januari 2012, we hebben al een heel aantal rijders die graag willen. Ons doel is € 10,00 per persoon en daar hebben we minimaal 25 rijders voor nodig. Mochten het er 20 worden dan doen we het wellicht ook, maar gaat de prijs iets omhoog. Bij 20 rijders zou de prijs per persoon € 12,50 zijn, dat is nog te overzien…

    #15320
    roberto
    Lid
    #15327

    Dit is niet de juiste topic en de juiste forum voor jouw filmpje roberto;).

    Hopen dat die meeting in januari er komt!

    #15328
    janschip
    Deelnemer

    Het ziet er niet goed uit de meeting van Januari, geen nieuwe aanmeldingen en reacties, ben bang dat het niet doorgaat.
    Sta altijd open voor verassingen….dus verras me en meld je aan.

    #15331
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Mario heeft PB

    JB

    #15332
    Mario Koolmees
    Moderator

    Jos: gelezen en beantwoord, er wordt direct actie ondernomen en zodra we duidelijkheid hebben meer info via het forum.

    Enne; thanks!

    #15344
    leo-rcc
    Deelnemer

    @janschip wrote:

    Het ziet er niet goed uit de meeting van Januari, geen nieuwe aanmeldingen en reacties, ben bang dat het niet doorgaat.
    Sta altijd open voor verassingen….dus verras me en meld je aan.

    Is er een datum? Ik wil me best aanmelden maar dan moet ik wel ruim van tevoren weten wanneer.

    #15346
    Mario Koolmees
    Moderator

    In januari komt er zeker een meeting, enige voorwaarde is dat de manege beschikbaar is.
    Zodra we een datum hebben communiceren we dat via het forum.

    Op dit moment kunnen we die datum helaas nog niet geven.

    #15348
    sjirk
    Lid

    oke, ik hoop dat de manege op een goede tijd beschikbaar is dan! :mrgreen:

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
  • Het onderwerp ‘Manege meetings in de winter’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven