6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #9933
    meneermini
    Deelnemer

    Hallo Allemaal,
    Ja dankzij de regen waren er wat onduidelijkheden over het wel of niet doorgaan, daardoor waren we wat later maar het weer was ons goed gezind. Dat betekende dat we gelukkig de hele middag droog en het zonnetje hadden. 😀
    Sommigen zijn daardoor wel weer lichtelijk verkleurt 😮
    Ook deze reis ben ik weer zo vrij geweest om wat foto’s en filmpjes te maken.
    Deze zijn te bewonderen op https://plus.google.com/photos/114592743992400878517/albums/5892772645317526865
    Volgende keer weer van dit mooie weer dan hoor je mij niet klagen.
    groet
    Marcel (vader van)

    #17863
    Mario Koolmees
    Moderator

    Was vanouds gezellig en o-o-o wat hadden we en mazzel met het weer. Regen vooraf, zon tijdens, de meeting en weer druppels tijdens het opruimen. Ik heb alleen even snel 2 filmpjes van Milan in actie gemaakt.

    [youtube:1m79lw9x]http://www.youtube.com/watch?v=cqJoEM0-3-4[/youtube:1m79lw9x]
    [youtube:1m79lw9x]http://www.youtube.com/watch?v=Vq0ghdItL_8[/youtube:1m79lw9x]

    #17862
    pinty
    Deelnemer

    zo..heel even tijd om te reageren. De meeting mag wel als heel geslaagd in de boeken. Na wat kleine opstart-problemen bij een aantal(…) toch uiteindelijk een supermooie baan en super-mooi-weer.
    Zelf niet zo heel veel kunnen rijden door wat kleine probleempjes, maar toch ook weer anderen op weg kunnen helpen. Ronduit geslaagd!
    Gisteravond nog heel even naar de maaier gekeken, het was gewoon een kwestie van geen smering op de bronzen (!) lager…..waardoor het tandwiel te heet werd en is weggesmolten.

    Mijn nieuwe zender is een blijvertje : eindelijk weer eens kunnen meten met de snellere jongens : zo slecht is mijn 7 jaar oude buggy dus nog niet!

    Ik heb alweer zin in de volgende meeting !!

    #17864
    janschip
    Deelnemer

    Wat een geslaagde meeting, erg verrassend vanwege het weer (zomaar droog en redelijk wat zon).

    Leuke sfeer tijdens halen en opzetten van de baan dat mag ik wel.

    Lekker gereden, veel gekletst en plezier gehad dat doet goed.

    Gelukkig valt het mee met de maaier, dat heb je toch weer snel bekeken Richard.

    Marcel bedankt voor de leuke filmpjes en foto’s en niet te vergeten de ….. voor de slangen, toch wel heel handig.

    Groeten en hopelijk tot de volgende keer

    #17865
    DZH42
    Deelnemer

    De baan was echt super gemaakt mannen!
    Als je zo langs de zijlijn staat en jullie hard aan het werk zijn daar kan ik zo van genieten 🙂
    En we hadden gewoon even koffie nodig Pinty om op te starten :p
    Het was een mooie dag!

    #17877
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ja het was weer gezellg en we hadden het weer zeker mee. Om de gras ophoping te voorkomen volgende keer heb ik deze geinstalleerd:

    Ook is maar weer eens bevestigd dat ik een enorme hekel heb aan c-clips.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘Meeting 23 juni Nog even nagenieten’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven