7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #9961
    pinty
    Deelnemer

    Op zondag 27 april 2014 (aanstaande zondag dus) organiseren wij de eerste meeting van 2014 !!!
    De meeting zal plaats vinden op onze vaste buiten locatie in het Prisma bedrijventerrein.
    Uiteraard zullen wij weer een leuke baan aanleggen met schansen en uitdagende bochten.

    Werkwijze bij afgelastingen:
    – Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
    – Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden, dan melden we dat zo snel mogelijk in dit topic.
    – Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein tot ongeveer 13.00 uur, om eventuele rijders op te vangen die het forum niet hebben gelezen.

    Het meeting format:
    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1/8
    – Ter bekostiging van materialen en vervoer daarvan vragen wij een deelnamefee van € 3,00
    – Bij aankomst graag melden bij de crew (te herkennen aan de blauwe citroen c3) zodat de fee betaald kan worden en we je aanwezigheid kunnen afvinken op de inschrijflijst,
    – We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
    – Gezien de beperktheid van onze vervoersmogelijkheden zijn er geen sleuteltafels aanwezig.
    – Er is op dit terrein ook geen stroom aanwezig.
    – Afval naderhand in de vuilniszakken opruimen, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:
    -gewoon even een berichtje achterlaten in dit topic

    Meeting details:
    – Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    – Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk (indien het veldje in een te slechte staat is, kan er uitgeweken worden naar een andere locatie op het veld)
    – Coördinaten: 52.043702,4.533234
    – Aanvang meeting: 12.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    – Toegang: € 3,00

    Extra aandachtspuntje: Het is verboden voor personen onder de 16, om zich tijdens de meeting op de baan te begeven. Tenzij je toestemming hebt van de crew!
    Het is helaas in het verleden regelmatig voorgekomen, dat er kinderen rondlopen op de baan om auto’s weer op de baan te zetten.
    Voor hun eigen veiligheid is het daarom verboden !!

    #18184
    pinty
    Deelnemer

    en ik ben natuurlijk de eerste die zich aanmeld.

    ik kom met 2 auto’s: de inmiddels beruchte lrp s8bx en mijn nieuwe (oude) aan(her)winst : Hobao pirate 10
    Zoals het er nu voorstaat, rij ik met spectrum (2.4ghz) maar de 40 mhz is ook een optie.

    #18185
    DZH42
    Deelnemer

    IK ben er ook bij op 27 april!!

    De Savage en de Slash ga ik weer eens uitlaten 😉

    #18186
    meneermini
    Deelnemer

    ik moet er wel bij zijn 😛

    met me hong nor iniedergeval
    en mischien een lrp en een jamara

    #18200
    pinty
    Deelnemer

    Ik ben er helemaal klaar voor!!
    Weersverwachting is ook goed. Droog en 16-18 graden

    #18201
    lu-ke22
    Lid

    Top ik ben er

    #18202
    pinty
    Deelnemer

    Super.
    Long time not seen!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Het onderwerp ‘Meeting 27 april 2014’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven