11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #9816
    Mario Koolmees
    Moderator

    De voorlopige kalender voor de meetings is de onderstaande geworden:
    18 maart 2012 : 1e meeting
    08 april 2012 : 2e meeting*
    13 mei 2012 : 3e meeting
    17 juni 2012 : 4e meeting
    15 juli 2012 : 5e meeting*
    19 augustus 2012 : 6e meeting (datum onder voorbehoud)
    16 september 2012 : 7e meeting (datum onder voorbehoud)
    28 oktober 2012 : 8e meeting*

    Daarbij hebben we wel een paar opmerkingen/vragen aan de rijders:
    – De planning van 19 augustus en 16 september is onder voorbehoud, vorig jaar hebben we in deze periode de demo bij Seat gehad, als we hier dit jaar weer voor gevraagd worden dan is de kans groot dat we deze 2 data aanpassen aan de demo.
    – Op 27 & 28 mei 2012 zal RC Club Zoetermeer mogelijk de 3e race van de truggycup organiseren. We zijn onder voorbehoud op de planning gezet, maar het is afhankelijk van de wensen en eisen van de gemeente of dit daadwerkelijk doorgaat. Als het doorgaat hebben we de hulp van enkele rijders van RCCZ nodig aangezien we zo’n wedstrijd niet met 3 personen kunnen organiseren. Wil je helpen, reageer dan op dit topic, dan zetten we je op de hulplijst.
    – We hebben het plan om de data met een * van de kalender een uitstapje te doen en gaan gastrijden bij een van de clubs in Nederland. Graag horen we van jullie of je dat leuk lijkt en hoe vaak we dat zullen doen. We hebben 4 clubs op ons lijstje staan om te bezoeken en 3 meetings gemarkeerd, dus het is afhankelijk van hoe positief jullie hierop gaat reageren (Plan is om op RACO2000, MVW Purmerend, RCBomb, Oss te gaan gastrijden).

    En dan het laatste en misschien wel belangrijkste voor ons…we hebben voor iedere meeting assistentie nodig met het vervoer van de baanmaterialen. Deze materialen liggen opgeslagen in Benthuizen (ongeveer 10 minuten van de meetings locatie) en voor het vervoer hebben we een busje of aanhangwagen nodig. Er zijn diverse mensen die hebben aangeboden om hierbij te helpen (waarvoor uiteraard onze hartelijke dank!), maar voor het komende jaar willen we dit graag vooraf plannen. Dus wil en kan jij hierbij assisteren, geef in dit topic aan welke meetings jij het vervoer wilt regelen…dan hoeven wij niet iedere meeting iemand te zoeken en dan kunnen we ook gewoon zeker iedere meeting de buizen en alle materialen gebruiken.

    Alvast bedankt voor jullie medewerking, we zijn benieuwd naar de reactie op bovenstaande vragen en opmerkingen.

    Ruimte waarin we de geboden hulp bijhouden

    Vervoer voor de meetings:
    – 18 maart 2012: Marcel (vader van Marijn)
    – Nog te plannen: Rob (DZH42)

    Assistentie bij truggycup:
    – Marcel (vader van Marijn)
    – Tony (aanleggen van de baan)

    #16057
    DZH42
    Deelnemer

    Hallo allemaal,

    Ik vind het heus niet erg om een keer een aanhangwagen(tandemasser) achter me auto te hangen en materiaal vervoeren, we willen met ze allen een leuke vereniging opbouwen en daar heb je vrijwilligers voor nodig 🙂
    Als je een planning gaat maken met de mensen die gaan rijden om materiaal te vervoeren dan kan je mij op de lijst zetten 😉
    Ik zal nog even moeten kijken hoe ik zit met mijn storingsdiensten van me werk.

    Groetjes,
    Rob

    #15416
    meneermini
    Deelnemer

    Hallo,
    Volgens mij wordt het hoog tijd om zelf een aanhanger met huif aan te schaffen om alle spullen in te doen. Cq een open aanhanger en dan zelf bouwen. Liefst 😀 met wat hulp van sponsoren die dan uiteraard ook op de buitenzijde hun reclame mogen zetten. 😆
    Gezien wat er mee gaat hoeft dit volgens mij geen tandemasser te zijn maar wel een redelijk grote.

    Voor de eerste meeting (18 mrt) mag je mij op de lijst zetten om de baanmaterialen op te halen en uiteraard na afloop weer terug te brengen. Laat maar weten waar en hoe laat ik moet zijn. Moet er dan ook nog geschept worden op onze locatie of gaan we dat een week eerder doen????
    Voor het helpen op de eventueel te organiseren Truggycup (27+28 mei (pinksteren) )mag je mij ook op de lijst zetten.

    Verder voor de rest van het seizoen zien we nog wel.

    groet
    Marcel (vader van)

    #15417
    Mario Koolmees
    Moderator

    Daar moet dan wel geld of voldoende sponsors voor zijn…we zouden dat graag willen realiseren maar daar is op dit moment simpelweg niet genoeg geld voor. We hebben meestal maximaal 100 euro in kas en we willen niet teveel geld aan de rijders vragen voor deelname aan de meetings. Ook qua sponsors is het allemaal niet zo simpel.

    Maar qua hulp: bedankt voor je aanbod, we zetten je op de lijst.

    Details m.b.t. truggycup gaan we later uitwerken, het zijn voormalige voetbalvelden (waarschijnlijk) en dus redelijk vlak, we moeten nog even aankijken of de gemeente goedkeuring geeft en dan gaan we hier meer tijd in steken en alle plannen maken.

    #16379

    Hallo,
    Ik wil zeker eens komen kijken, dat lijkt me op zich al erg leuk.
    Ik woon zelf in Benthuizen, dus als de aanhanger een keer gereden moet worden, schroom dan niet me een berichtje te sturen. (ook al zou ik zelf niet komen rijden; even brengen/halen is geen probleem)

    Oss vind ik wat te ver, maar een andere datum kom ik zeker een keertje langs.

    #16380
    Mario Koolmees
    Moderator

    @dutchlincoln wrote:

    Hallo,
    Ik wil zeker eens komen kijken, dat lijkt me op zich al erg leuk.
    Ik woon zelf in Benthuizen, dus als de aanhanger een keer gereden moet worden, schroom dan niet me een berichtje te sturen. (ook al zou ik zelf niet komen rijden; even brengen/halen is geen probleem)

    Oss vind ik wat te ver, maar een andere datum kom ik zeker een keertje langs.

    Hallo Dutchlincoln, welkom op het forum. Bedankt voor je aanbod om de aanhanger te rijden…we hebben echter geen eigen aanhanger dus we hebben iedere meeting een aanhanger of busje nodig. Maar voor het komende jaar hebben we daar voldoende hulp bij dus dat komt wel goed. Hopelijk zien we je een keer op een meeting verschijnen zodat we persoonlijk kennis kunnen maken.

    Naar Oss hoef je niet zelf te rijden, we maken een auto indeling en rijden zoveel mogelijk met elkaar mee…bij voorkeur met lease auto’s zodat de brandstof kosten minimaal zijn (de hobby is al duur genoeg). Waarschijnlijk hebben we nog wel een plekje dus als je mee wilt ben je zeker welkom.

    Hopelijk tot snel!

    #16863
    Mario Koolmees
    Moderator

    Vanwege de jaarlijkse demo bij de Tunings dag bij Seat in Waddinxveen zullen we de agenda aanpassen. Achter de schermen zijn we bezig de data van juni tot en met oktober opnieuw vast te stellen. Hou in ieder geval 2 september alvast vrij in je agenda voor deze leuke demo.

    #16864
    meneermini
    Deelnemer

    moet je even aan piet vragen waneer er mooi weer is dan kan je op die dagen de meeting`s doen 😆

    #16866
    THo
    Lid

    Oohh leuk die demo 😉 als het eten net zo goed is als vorig jaar hahaha. Ik ben denk wel aanwezig, is op een zondag dus moet wel lukken.

    #16882
    Mario Koolmees
    Moderator

    Vanwege o.a. de demo meeting in Waddinxveen is de agenda voor 2012 gewijzigd.

    Onderstaande de nieuwe data voor de meetings:
    Zondag 1 juli 2012 : meeting Prisma
    Zondag 5 augustus 2012 : meeting (mogelijk gastrijden)
    Zondag 2 september 2012 : demonstratie meeting Tunings dag Waddinxveen
    Zondag 7 oktober 2012 : meeting Prisma
    Zondag 28 oktober 2012 : meeting Prisma

    #17095
    tony
    Lid

    de demo dag is voor mij dit jaar weer de laatste meeting waarschijnlijk. De oktober maand staat bij mij weer stamp vol halloween in walibi…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Het onderwerp ‘Meeting kalender 2012’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven