4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9917
    pinty
    Deelnemer

    Nadat het een tijdje stil is geweest op het forum (het was toch te koud om te rijden), zijn we weer terug van weggeweest.
    En we gaan ook dit jaar weer een aantal meetings organiseren.

    Ik ben een paar weken geleden nog op het veldje geweest, en daar is intussen een hoop veranderd.
    Er wordt daar flink gebouwd (o.a. aanleg fietspad) en het veld is ook behoorlijk kapot gereden.
    De kans bestaat, dat we dit jaar een klein stukje verder op het grasveld gaan rijden (bekijken we per meeting)



    De volgende data’s staan in de planning:

    21 april
    26 mei
    23 juni
    21 juli
    18 augustus (of is het dan al vakantietijd)
    8 september
    20 oktober

    We kunnen helaas niet veel afwijken van deze datums i.v.m. de truggy-cub en de wedstrijden bij MVW.
    Daarnaast hopen we toch ook dit jaar weer een demo te mogen rijden bij seat.

    Nieuw dit jaar is de aanschaf van een goede maaier, dus de baan zal dit jaar hopelijk stukken beter te berijden zijn voor de 1/10 en de buggy’s.

    Ik hoop, dat het dit jaar weer een gezellig jaar mag worden, met veel mooie, warme meetings!

    GENTLEMEN……..START YOUR ENGINES

    #17627
    DZH42
    Deelnemer

    Hallo,

    21 april heb ik wachtdienst en kan dus niet met een aanhangwagen rijden om de spullen op te halen.
    Ik probeer wel langs te komen om te rijden.

    #17656
    meneermini
    Deelnemer

    Hallo,
    Aangezien Marijn er niet bij zal zijn en mijn vrouw de auto nodig heeft voor haar werk zal ik jullie ook niet kunnen helpen aan vervoer van alle handel.
    groet en veel rijplezier met hopenlijk mooi weer.
    Marcel (vader van)

    #17873
    Mario Koolmees
    Moderator

    Meeting agenda is gewijzigd (september) aangezien we nu een definitieve datum weten van de demo bij Seat.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘Meeting kalender 2013’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven