6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #9960
    thefonz
    Deelnemer

    Zijn er vanuit de RCCZ inmiddels al ideeën en plannen voor de meeting kalender op het Prisma terrein voor 2014? We hebben dit jaar al vroeg mooi weer en als ik voor mezelf spreek ook weer zin om te rijden op de meetings.

    Groeten,
    Wesley van Aalst

    #18161
    meneermini
    Deelnemer

    ze zijn er druk mee bezig geloof ik

    #18167
    Hugo
    Lid

    Ik heb ook wel zin in een meeting

    gr hugo

    #18176
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Ja hallo allemaal,
    Het koste wat moeite maar de eerste meeting gaat plaats vinden. 😀
    We willen die gewoon houden op onze eigen locatie op bedrijventerrein Prisma en wel op zondag 27 april van 12.00u tot 17.00u
    Over de rest van de agenda wordt nog gebrainstormd maar zodra we die hebben plaatsen we die op het forum

    #18180
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Marceltrucker wrote:

    Ja hallo allemaal,
    Het koste wat moeite maar de eerste meeting gaat plaats vinden. 😀
    We willen die gewoon houden op onze eigen locatie op bedrijventerrein Prisma en wel op zondag 27 april van 12.00u tot 17.00u
    Over de rest van de agenda wordt nog gebrainstormd maar zodra we die hebben plaatsen we die op het forum

    Misschien een idee om met de andere rijders over van gedachte te wisselen, in plaats van vooraf plannen…afhankelijk van het weer een week van tevoren besluiten of er een zondag een meeting wordt geregeld. Ook inschrijven lekker eenvoudig houden, gewoon een topic openen en degenen die komen laten dat even weten in hetzelfde topic.

    Zo hou je het simpel, gezellig…maar het grootste nadeel is dat de rijders het niet vooraf in hun agenda, of de agenda thuis (jaja, ik weet hoe het werkt) kunnen plannen.

    #18190
    thefonz
    Deelnemer

    Leuk en gezellig dat er vanuit RCCZ toch weer meetings georganiseerd gaan worden.

    Goed idee om de meetings op korte termijn te plannen en zo de animo te peilen. Als ik voor mezelf spreek kan ik zeggen dat ik niet dagelijks op het forum kijk. Ik zou het dan wel handig vinden om op een mailinglist te staan en vanuit de Crew en klein kort mailtje te krijgen om zo snel op de hoogte te zijn van de datum en plannen.

    Jammer genoeg heb ik voor a.s. zondag al plannen en zal deze dus over moeten slaan. Voor degene die wel kunnen, alvast veel plezier.

    Groeten,
    Wesley

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘Meeting kalender 2014’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven