13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #9600
    Microo
    Lid

    Na lange tijd denken, heb ik toch maar besloten om een ander blok op mijn savage te bouwen.
    Zat te twijfelen tussen een lrp z28 of de picco p3.28, uiteindelijk besloten dat het de picco wordt.
    Zaterdag zou die binnen moeten komen en dan wordt het bouwen.
    Nu die auto lekker uit elkaar ligt is het meteen tijd om hem eens goed schoon te maken (overal zit zand).
    Nu die nieuwe motor zoveel vermogen gaat leveren heb ik zitten denken om enkele dingen HD(Heavy Duty) uit te gaan voeren, maar dacht agh als ik toch bezig ben nu dan gelijk maar goed dus hij gaat totaal HD worden (minder kans dat het naar de klote gaat).

    Ook had ik nog een zender met kristallen en werd gek van dat kristallen wisselen tijdens meetings enz.
    dus maar besloten om een 2.4 ghz zender te kopen.
    ik wilde persรฉ een 3 kanaals hebben omdat ik ook nog een reverse heb op mijn savage.
    Toen ben ik uitgekomen op de Futaba 3pl-2.4G FHSS zender.

    Ik zou de 29e komen rijden maar denk dat dit niet het geval is , ivm inrijden van de motor (wil deze motor sparen en niet zoals met me oude blok gelijk het gas erop)

    zal binnekort ff fotos maken hoe de savage er nu bij staat ..euuh naja ligt een grote berg onderdelen en bankjes met schroefjes…als ik nu nog maar weet hoe hij in elkaar moet haha ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜†

    #12358
    mikeon
    Deelnemer

    Je staat wel op de reserve lijst, dus je kunt pas rijden als wij je een persoonlijke mail hebben gestuurd.

    Ben benieuwd naar de foto’s ๐Ÿ˜‰

    #12362
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Mike; alle rijders van de reservelijst zijn gewoon uitgenodigd.

    @Michel, het is even van belang om ons duidelijkheid te geven of je wel of niet komt rijden. Je staat in de heatindeling en je hebt bevestigd. Maar als niet komt moet je wel gewoon betalen….we hebben nu eenmaal met de huur van de manege te maken en als iedereen zich wel op geeft en niet komt rijden zitten wij met een financiele strop.

    Voor de duidelijkheid:
    Wel bevestigen & niet komen = betalen
    Afzeggen (bijtijds) = niet betalen
    Niet bevestigen = niet rijden

    Kortom; geef z.s.m. even aan of je komt, of niet. Voor ons het belangrijk om dit zeker te weten…(dan kunnen we eventueel een andere rijder uitnodigen).

    #12376
    Microo
    Lid

    ow shit ..ik had mezelf helemaal niet in de indeling gezien…
    laat mij er maar op staan (misschien wat rustiger rijden met de nieuwe picco of als die is ingereden vlammen) of het oude blok er ff opzetten
    maar laat mij zoizo wel even staan.

    in mijn aanmelding staat dat ik met kristallen rijd maar dit is dus een 2.4 ghz zender geworden.

    #12378
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ok, zonder tegenbericht ga we ervan uit dat je er bent…Gezellig!

    #12389
    Microo
    Lid

    Weer een update:

    Gisteren de meeste onderdelen binnen gekregen en gelijk aan het sleutelen gegaan.
    Onderdelen waren allemaal makkelijk te plaatsen/monteren, en wist ook nog eens hoe hij weer in elkaar moest.
    Een hele opluchting hahah (eerste x dat ik een savage uit elkaar haal ๐Ÿ˜› , ben nog niet zo heel lang bezig met modelbouw)
    Nog een enkel probleem is dat nu mijn gas/rem systeem anders om werkt, maar moet even kijken wat daar mee is….maar dit gaat allemaal goed komen.
    Een onderdeel ….misschien wel het belangrijkste ๐Ÿ˜› ga ik zo ophalen de nieuwe Picco p3.28.
    hopen dat het een beetje goed weer blijft vandaag kan ik gelijk ff beginnen met in te laten lopen..
    als er weer veranderingen zijn wordt het weer vermeld.

    ps… ik probeer fotos te plaatsen maar het lukt niet (mijn fotos staan in een picasa webalbum, maar wil de url plaatsen maar hij zet niet de fotos neer alleen de url…iemand een idee wat ik moet doen.)

    #12393
    mikeon
    Deelnemer

    Plaats de link maar, ik wijzig het wel. Je kunt het ook zelf proberen met het [img]knopje.

    #12396
    Microo
    Lid


    Hier dus de bende ๐Ÿ˜†


    Dit zijn dus een klein deel van de nieuwe onderdelen en me nieuwe zender ๐Ÿ˜‰


    Na een paar uur sleutelen stond hij er zo bij… ja sorry eerste x een savage uit elkaar gehaald en moest ook weer in elkaar maar met het boekje kom je een aardig eindje

    heb vanmiddag de motor opgehaald nu alles aan het monteren en vanavond of morge beginnen met inrijden :D:D

    #12397

    goeie motor keuze, heb deze zelf ook op mijn truggy staan,

    gr arjan

    #12398
    Microo
    Lid

    ja een maat van me die heeft ook een savage met die picco dus wist dat het een goede motor was …vandaar de keuze

    #11707
    Microo
    Lid

    Zo de savage is in zijn totaal opgebouw… enige puntje is nog de uitlaat maar…..die ga ik zo ophalen.
    Hier een paar fotos hoe hij er nu bij staat.

    en natuurlijk een plaatje van de uitlaat ๐Ÿ˜€

    #12421
    mikeon
    Deelnemer

    Word een mooie! Netjes hoor ๐Ÿ™‚

    #12429
    Microo
    Lid

    Gisteren ff wezen testen … liep goed, alleen koppeling te strak gezet ๐Ÿ˜›
    motor er weer af losser gezet , toen weer te straks ..begon te regenen dus van de week weer ff proberen ..

    iig moet hij voor zaterdag goed lopen hahaha

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Het onderwerp ‘Michel zijn savage’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven