9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #9528
    Microo
    Lid

    Hallo ik ben Michel, ik ben 21 jaar en woon in zoetermeer
    In het dagelijks leven ben ik elektricien en zit ik nog 2 avonden p/w op school.
    Mijn hobby’s zijn motorrijden(als het beetje goed weer is 😀 ) en modelbouw natuurlijk.

    na jarenlang stil liggen van de modelbouw hobby , kreeg ik 2 jaar terug weer een drang om der 1 te kopen , zo had kocht ik een kysho fayzer een simpel wagentje , maar leuk om mee te beginnen.

    een vriend van mij (ian ook bij de club) reed met een Hpi savage en ik vond dit zelf echt geweldig, en na een hele lange tijd twijfelen heb ik nu sinds 1 maandje ook een HPI savage in bezit , en ik heb der tot op de dag van vandaag nog steeds gee spijt van . geweldig hoe z’n ding met een terrein omgaat , ofdat het helemaal niets is.

    Zondag 10/10/10 ben ik voor de de eerste keer aanwezig op de meeting.

    ps niet lachen als ik weer eens over de kop ga met mijn savage 🙄 , het rijd toch wel een beetje anders dan een onroad 😆

    Ik zie jullie zondag.

    Groeten, Michel

    #10673
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Michel, welkom op het forum en bij de club. We maken allemaal wel rijfouten dus we zullen er niet om lachen ;). Grapje natuurlijk…hopelijk vindt je het net zo gezellig als wij het proberen te maken. Onze ervaring is dat samen rijden vele malen gezelliger is dan alleen, dus erg leuk dat je er zondag dus ook bij bent.

    EDIT: Misschien wil je nog even inschrijven op de site; http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven

    #10677
    janschip
    Deelnemer

    Hey Michel,

    Welkom bij de club.

    Leuk dat bij de volgende meeting komt en vooral omdat je nog niet zo goed off-road kunt rijden, waarom…..ik kan het zelf namelijk ook nog niet zo heel erg goed.(LOL)

    Dat is juist het leuke van samen rijden lekker leren van elkaar en tot de ontdekking komen dat we allemaal nog (veel) dingen kunnen leren.

    Tot zondag en vergeet je Savage niet!!.

    ps schrijf je nog even in, dat stellen we zeer op prijs.

    #10678
    Microo
    Lid

    Ik heb me zojuist ingeschreven voor zondag , en neee me savage zou ik niet vergeten..

    afgelopen paar dagen wel ff op het terrein wezen rijden(woon er vrij dichtbij) en ik moet zeggen het gaat steeds beter, al beetje wezen springen over een schans enz . dus gaat goed

    #10685

    welkom!

    en veel postplezier hier!

    #10687
    pinty
    Deelnemer

    Welkom Michel.
    Leuk om een mede-motorrijder in de club te hebben 😉
    Wat voor motor rij je??

    #10688
    Microo
    Lid

    ja altijd leuk dat motottijden
    naja zoals je ziet ben ik 21 en ik heb me rijbewijs nu 1 jaar (dus ik moet nog 25 kw rijden… ff voor de gene die geen motorrijden , dit is snel zat als je net je rijbewijs heb:P) nog 1 jaartje en dan hoop ik toch dat er een gsxr voor de deur staat af en toe rij ik er al stiekem op … zelf rij ik nu een gs500e uit 1990 dik 80.000 op de teller en rijd als nieuw …

    wat voor een heb jij pinty

    #10691
    pinty
    Deelnemer

    Ik heb / had een kawasaki GPZ 500S uit 1996.
    Helaas heb ik in april van dit jaar een behoorlijke schuiver / highsider gehad, waardoor ik dik 5 maanden niet heb kunnen rijden.
    Voorlopig zit het rijden er toch niet meer in, want het ambu-personeel heeft mijn pak in stukken geknipt………

    #10693

    Ajaaijaai Dat zal dan wel niet zo’n kleine schuiver geweest zijn? :O

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Het onderwerp ‘Michel’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven