15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #9601
    tony
    Lid

    We zijn vanmiddag even wezen rijden op het terein naast Siemens. hier komt de randstad rail binnenkort maar er ligt nu een mooie vlakte om even lekker te rijden.

    [youtube:2pwff2p2]http://www.youtube.com/watch?v=uNAg0mCV2Pc[/youtube:2pwff2p2]

    #12232
    Mario Koolmees
    Moderator

    Leuk filmpje Tony, ik ben even benieuwd waar jullie nou gereden hebben aangezien dit terrein er goed uit ziet.
    Zou je een Google maps linkje kunnen posten?

    #12235
    mikeon
    Deelnemer

    Ik gok zo’n beetje hier?

    52.041500,4.520000

    Leuk plekje als daar toch alleen maar de randstad komt… *hint mario ;)*

    #12237
    Mario Koolmees
    Moderator

    Bij mijn weten stond op die plek het gras nogal hoog en op het filmpje is dat niet het geval. Dat zou in potentie een reden zijn om onze locatie een stukje op te schuiven.

    #12242
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Leuk filmpje Tony, ik ben even benieuwd waar jullie nou gereden hebben aangezien dit terrein er goed uit ziet.
    Zou je een Google maps linkje kunnen posten?

    het is op 52.042400,4.520300 . ze zijn hier allemaal zand aan t neer gooien om (verhoging voor de randstad rail)
    het licht naast die sloot aan de werner von siemensstraat als je er langs rijd zie je het wel liggen gewoon even naar boven klimmen en stuk naar achter lopen het is niet heel erg breed dus daarmee moet je wel oppasen maar je kunt wel lange stukken “ragguuhhh”

    het is hier niet mogelijk een baan te bouwen aangezien het officieel wel een bouw terrein is

    #12245

    Je kan toch een baan maken en ‘savonds opruimen,doen wij ook.
    Vlak bij jullie,zestienhoven,Rijden wij wel eens,er ligt een enorme zandvlakte met heuvels en droge slootjes waar je heerlijk kan rijden.Misschien een idee?

    stef.

    #12248
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ehm, het terrein waar zij rijden daar komt de Randstadrail te rijden. De grond ligt daar netjes straks zodat ze, als alle viaducten gereed zijn, de rails door kunnen trekken. Als we daar een baan aan gaan leggen dan kunnen we de medewerking van de gemeente Zoetermeer wel vergeten!

    Maar wel een leuk plekje of even te crossen als je zo met 2 auto’s bent!
    Nadeel is wel dat er een soort cement achtig zand ligt en je dus snel je auto weer moet poetsen, hoe langer je wacht hoe slechter het eraf gaat!

    #12249
    Mario Koolmees
    Moderator

    @bajasloper wrote:

    Je kan toch een baan maken en ‘savonds opruimen,doen wij ook.
    Vlak bij jullie,zestienhoven,Rijden wij wel eens,er ligt een enorme zandvlakte met heuvels en droge slootjes waar je heerlijk kan rijden.Misschien een idee?

    stef.

    Dit vraagt om een Google maps linkje!

    #12251

    Nou vraag je te veel,zo goed ben ik niet met computers.
    Het adres is,van der duiijn van maasdamweg,is het.in rotterdamoverschie
    Zal het effe nakijken,

    stef.

    #12253
    Mario Koolmees
    Moderator

    In dat geval is dit de link naar Google maps; http://goo.gl/maps/T7dT
    Welk deel bedoeld je?

    #12254

    Zo’n beetje van der waalslaan,maar dit een oude foto.
    Maar eigenlijk was het vroeger de hele plek nu nog de helft.Toch nog wel een paar m2 kilometer.

    Het veranderd daar iedere keer,zo is het glad en zo liggen er weer zandbergen en heuveltjes waar je goed over kan springen
    Ik woon er heel dichtbij en rijd er iedere dag langs,het ligt al bijna 3 jaar zo,het was voor huizen te bouwen maar omdat ze niet verkochten is de projectontwikkelaar afgehaakt.Ze hadden intussen wel het hele park gekapt,de eikels.

    stef.

    #12255
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ziet er uit als een fantastische locatie…!

    #12256

    Ik zou zeggen ga eens kijken en pijl effe,ik krijg wel een aantal rijders mee hoor.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

    stef.

    #12259
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nou ik wilde er meer gaan kijken in de zin van een potentiële locatie voor een vereniging.
    Rijden heb ik toch te weinig tijd voor 😉

    #12966
    tony
    Lid

    Gister weer eventjes een middagje wezen rijden, tot helaas mijn zender weer kuren begon te krijgen dus. Waar ik totaal niet op zit te wachten.

    Hier in ieder geval de movie:
    [youtube:3gh51960]http://www.youtube.com/watch?v=rfQIEtS9aQM[/youtube:3gh51960]

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Het onderwerp ‘middagje rijden.’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven