5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #9627

    Nou dit is hem dan , me eerste bash kap.

    Het is allemaal verre van perfect maar daarom is het een bash kap een geen show kap 😀

    Dus zaterdag kan je dit monster in de manage verwachten , en als het nu weer een beetje normaal weer is , als in boven de 10 graden 😛 dan komt ik ook naar scheveningen , bij het haven hoofd.

    #12903

    Na de toffe meeting afgelopen januari had ie wat krassen enzo opgelopen , maar daar is ie ook voor deze bash kap.
    Tevens was het bij de uitlaat niet helemaal goed gegaan, warmte en flexible taartschep gaan niet samen voor deze verf, heb een andere grondverf genomen, ziet er uit dat het nu wel goed blijft. Heb nog ergens monster stickers gevonden op het web eh voila dit is het geworden. A.s. meeting ben ik er ook weer bij .

    #12904
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ziet er goed uit…elke keer wordt de kap mooier, dat komt met de ervaring.
    Domme vraag van mij misschien, maar bij een nitro spuit je de kap altijd aan de binnenkant en daardoor blijft deze vrij lang mooi. Moet je bigscale kappen wel aan de buitenkant spuiten?

    #12905

    Thanks ! 🙂

    Henk, normaal is het het zelfde als bij nitro een lexan kap transparant , maar dit is een polyester kap, binnen spuiten gaat niet werk niet.
    Heb er na het spuiten 2x een lak laag overheen gespoten dat helpt wel tegen de kleine krassen.
    Maar vind niet zo erg paar krassen, heeft ook wel weer wat het is immers een cross truck geen showbabe 🙂

    #12910
    pinty
    Deelnemer

    ik mis alleen nog een paar groene ledjes……. 😉

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Het onderwerp ‘Mijn eerste kap :P’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven