13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #9556
    mikeon
    Deelnemer

    Garage even aangepast, want er was ondertussen al zoveel veranderd!

    Ik heb nu ongeveer twee jaar model-auto’s, waarbij het begon met een semi-onroad. Nu alleen nog maar offroad, waarvan 3 nitro en 1 elektro model.

    Het lijstje:
    – Carson 2Drift (weg)
    – HPI Trophy 4.6 (weg)
    – HPI Trophy 3.5 (in de verkoop)
    – HB Lightning 2RR (in de verkoop)
    – Nanda NRT-3
    – Team Associated B44

    De foto’s:

    Carson 2Drift (1e auto!):

    HPI Trophy 4.6 (ook al weg):

    HPI Trophy 3.5 (in de verkoop):


    HB Lightning 2RR (in de verkoop):

    Nanda NRT-3:



    Team Associated B44



    #11188
    Mario Koolmees
    Moderator

    Mooi stukje historie Mike…ik kom er wel erg vaak in voor 😉
    Hopelijk vinden je ouders het geen probleem dat ik je met het rc virus heb besmet.

    Trouwens nog een goed alternatief voor de Mugen is de Hotbodies D8T;
    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWWR4&P=ML
    (NB: Op Towerhobbies kan je ook nog $ 30,00 korting krijgen bij een grote order, verzending is wel duur…$70)

    En als alternatief:
    http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_44_1256/products_id/35145/n/Hot-Bodies-D8T-1-8-Off-Road-Competition-Truggy-Kit

    Wat bij Mugen mij een beetje is tegen gevallen, zijn dat de onderdelen best duur zijn…daar had ik niet zo naar gekeken voor aankoop van het chassis. Ik denk dat bij Hotbodies dat minder is.

    #11255
    Bram
    Lid

    Mijn Hotbodies D8T komt van Amainhobbies en was na verzending (60 dollar) en 70 euro bijbetaling aan de deur toch nog aardig goedkoper dan als ik hem in holland had gekocht.
    Let wel op dat er wel velgen maar geen banden bij de kit zitten.
    De D8T is zeker een goede Truggy en de onderdelen vallen mee wat prijs aangaat.

    Mugen is zonder meer een goede keus maar word ook zonder banden geleverd, maar kijk ook eens naar Hongnor die heeft ook leuke Truggy kits en zijn zeker wedstrijd waardig.

    Op de volgende meeting kunnen we even het een en ander vergelijken qua prijs wat Hongnor en Mugen aangaat.

    De onderdelen van Hotbodies zijn bij amainhobby zeker goedkoper, maar je moet dan wel meerdere dingen gelijk bestellen om de verzend en extra kosten aan de deur eruit te halen.

    #11182
    mikeon
    Deelnemer

    Tada, toch weer iets erbij gekocht… Blijft ook zo moeilijk om me geld in me zak te houden… Een HB lighting 2RR 😳

    Nu nog een 1/10 electro en dan ben ik voorlopig klaar, haha.

    #11183
    Mario Koolmees
    Moderator

    Haha, die heb ik op MBF zien staan….heb je er veel voor betaald? En is de motor nog een beetje in redelijke staat?

    #11184
    mikeon
    Deelnemer

    Nee valt mee, uiteindelijk 135€. Vind het wel iets te veel, maar ach wat kan mij het schelen, haha

    #14078
    mikeon
    Deelnemer

    EDIT: Start topic aangepast.

    #14117

    Ik mis nog een mooie crawler/scaler in het rijtje Mike.. 🙂

    #14118
    mikeon
    Deelnemer

    nee dat gaat hem niet worden, daar heb ik het geduld niet voor haha, gaat veeeeel te langzaam 😉

    #14119
    Mario Koolmees
    Moderator

    Gaat misschien niet zo snel, maar ik denk toch dat het heel leuk is….mmm, over een paar jaar dan maar als ik problemen krijg met mijn reactievermogen 🙂 hahaha.

    #14122
    mikeon
    Deelnemer

    Ik zit nog steeds te gluren naar dat vliegtuig…

    #14782
    mikeon
    Deelnemer

    Vliegtuig is ondertussen besteld. Nu 3 weken onderweg, ligt alleen al 2 weken bij de Douane… Bagger! Via hobbyking besteld, uit amerika. Had beter uit het DE warehouse kunnen komen, dan waren de kosten minder en had ik het allang in huis gehad. Maarja, al doende leert men..

    #14783
    mikeon
    Deelnemer

    Vliegtuig is ondertussen besteld. Nu 3 weken onderweg, ligt alleen al 2 weken bij de Douane… Bagger! Via hobbyking besteld, uit amerika. Had beter uit het DE warehouse kunnen komen, dan waren de kosten minder en had ik het allang in huis gehad. Maarja, al doende leert men..

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Het onderwerp ‘Mikeon’s garage’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven