4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9577

    Even iets over deze klasse 1:12,

    Jos Borgdorff en ik hebben er 3 aangeschaft 2 om mee te rijden en 1 voor de onderdelen.

    We waren beiden gecharmeerd van deze mini offroad truggy ten eesrte zijn ze vrij voordelig in aanschaf en onderdelen volop verkrijgbaar
    in Nederland, Engeland , Usa, Australie en Hong Kong.

    Wij hebben een iedee met deze mini truggy’s iets te doen (club wedstrijden of mini truggy cup).

    Vooral willen wij de jeugd gaan stimmuleren hoe leuk deze klasse is, het is betaalbaar, voor nog geen € 200, RTR (zender,ontvanger servo’s)
    De onderdelen die je evt. als reserve wilt aanschaffen liggen tussen de € 4,00 en € 20,00.

    Mijn vriend en meeting maatje Jos Borgdorff en ik hebben deze truggy’s op de laatste meeting van RC Nitro Team getest
    en tot onze grote verbazing voldeden deze gif kikkertjes in alle opzichten.

    Het ontwerp is zondermeer uitstekend, motoren een feest om te starten, stabiliteit en stuurgedrag een wonder, snelheid om versteld van te
    staan zowel onderin als bovenin.

    Jos en ik hebben de hele dag gereden met deze duiveltjes en ontzettend gelachen hoe deze mini truggy’s zich gedragen.
    Een goede aanschaf en geen schade’s mede i.v.m. het geringe gewicht van deze truggy’s (ong. 800 gr.)

    Onze mening een leuke klasse als instap of om er bij te nemen.


    Groet,
    Hans

    #11507
    mikeon
    Deelnemer

    neem je ze mee naar de meeting? ben benieuwd!

    #11531
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Op onderstaand filmpje zie je dat Hans en ik aan het spelen zijn met de mini’s, beetje schokkerig beeld omdat mijn zoon Mika filmde en mijn statief nog thuis lag.
    [youtube:2rypfrgq]http://www.youtube.com/watch?v=4jPGdoy1k-M[/youtube:2rypfrgq]

    #11545

    @mikeon wrote:

    neem je ze mee naar de meeting? ben benieuwd!

    Jazeker, ik neem hem mee naar de meeting van 20-11-2010.

    Tot zaterdag,

    Hans

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘Mini ST 1:12’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven