15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #18468
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik stel voor om net als andere banen doen om ook een gast tarief in te stellen. Maar ik denk dat dat van latere zorg is.

    #18469
    Mario Koolmees
    Moderator

    @leo-rcc wrote:

    Ik stel voor om net als andere banen doen om ook een gast tarief in te stellen. Maar ik denk dat dat van latere zorg is.

    Gast tarief wordt net als de meeste andere banen € 10,00 per dag.
    Maximaal 3 x gast rijden, daarna moet je lid worden.

    Alleen indien iemand buiten Zuid-Holland woont kan er een strippenkaart gekocht worden € 85,00 voor 10 keer een dag rijden.

    #18470
    Raydin
    Lid

    Hallo,

    Ik ben nieuw op het forum. Ook ik heb meegekregen dat RC Club Zoetermeer een offroad baan tracht te realiseren.
    Bij deze wil ik graag lid worden en ben bereid om € 100 per jaar aan lidmaatschap te betalen. Ik weet niet in hoeverre kinderen, 6 en 7 jaar, lid kunnen worden, maar als daar mogelijkheden in zitten dan schrijf ik mn 2 jongens ook in.
    Daar waar ik kan wil ik ook wel, mbt de vereniging/offroad track, vrijwilligers werk willen verrichten.

    Mvrgr Raymond

    #18473
    DZH42
    Deelnemer

    @Raydin wrote:

    Hallo,

    Ik ben nieuw op het forum. Ook ik heb meegekregen dat RC Club Zoetermeer een offroad baan tracht te realiseren.
    Bij deze wil ik graag lid worden en ben bereid om € 100 per jaar aan lidmaatschap te betalen. Ik weet niet in hoeverre kinderen, 6 en 7 jaar, lid kunnen worden, maar als daar mogelijkheden in zitten dan schrijf ik mn 2 jongens ook in.
    Daar waar ik kan wil ik ook wel, mbt de vereniging/offroad track, vrijwilligers werk willen verrichten.

    Mvrgr Raymond

    Dat is fijn om te horen Raymond! 😉

    Groet,

    Robert

    #18474
    BigBrother74
    Deelnemer

    Wat geweldig om jullie reacties te lezen! Ik merk dat er niet echt een bezwaar is tegen “alleen electro” en dat maakt onze kansen/opties bij de gemeente een stuk groter. Uiteraard zal wel gekeken worden naar mogelijkheden voor nitro, b.v. 1x per maand. Ik ga intussen verder met een plan voor de gemeente. Wanneer het zover komt, roep ik graag de aangeboden hulp in voor het opzetten/ontwerpen van de baan en de vereniging-hulp. To be continued…

    #18483
    thefonz
    Deelnemer

    Namens Jaap en Wesley van Aalst

    De contributie van € 100,- per seizoen vinden wij redelijk als er een vaste baan komt met de faciliteiten eromheen zoals beschreven. Dit bedrag is denk ik marktconform in zowel de On-road als Off-road clubs in NL.

    Wij zullen Nitro Truggy blijven rijden, dus mocht het een elektro club worden, dan zullen wi geen lid worden.

    Bovendien moeten we ons wel goed realiseren dat er een zeer professionele club in Bergschenhoek ligt voor 1/10 off-road (MVB). Dit zal dan wel een directe concurrent voor RCCZ kunnen zijn.

    Gr Wesley

    #18484
    Raydin
    Lid

    Wellicht is het iets om te starten met een Electro baan en eventueel in de toekomst het dusdanig te realiseren zodat nitro ook tot de mogelijkheden behoort. ALs de gemeente goedgezind is wellicht een onroad track erbij. Als de gemeente duidelijk is aan welke eisen moet worden voldaan dan zou daar naar toe gewerkt kunnen worden.
    Om een voorbeeld te geven, bij RACO2000 hebben zij het geluidsprobleem opgelost met oude zeecontainers. Nu weet ik dat zeecontainers niet goedkoop zijn maar het probleem daar was met het plaatsen van die dingen opgelost.
    Als de gemeente daadwerkelijk met een aantal locaties over de brug komt dan kan er een concreet plan komen.
    Is er al een plan van aanpak uitgedacht door iemand? Wat zijn de doelstellingen van de vereniging en hoe ziet de toekomst visie eruit?
    Bij voorbaat dank voor jullie antwoord.

    Gr Raymond

    #18509
    BigBrother74
    Deelnemer

    Beste Raymond (en een ieder die geïnteresseerd is),

    Excuses voor de late reactie, maar gisterenavond hadden we een bijeenkomst gepland staan en wilden die even afwachten alvorens te antwoorden.
    We hebben in de afgelopen weken een ondernemingsplan opgesteld (binnenkort op het forum beschikbaar) en gaan een Kamer van Koophandel nummer verkrijgen. Dit waren de voorwaarden van de gemeente alvorens zij verder met ons willen. Het ondernemingsplan wordt opgestuurd en dan is het wachten op de gemeente met wat voor locatie(s) + voorzieningen zij komen en tegen welke voorwaarden, enz, enz.

    Laten we vooral rustig beginnen met een offroad baan en indien de locatie het toestaat kan dan mogelijk in de toekomst altijd nog een onroad baan aangelegd worden, maar dat is dus voorlopig nog verre toekomst.

    Hoop dat je hiermee voldoende antwoord hebt en zoals gezegd: binnenkort verschijnt het ondernemingsplan op het forum.

    Met vriendelijke groet,
    Bas van de Steeg

    #18517
    Doki391
    Deelnemer

    Het is een beetje stil hier, is er al nieuws?

    #18518
    BigBrother74
    Deelnemer

    Hoi Doki391. Van de week is het ondernemingsplan naar de gemeente verstuurd en is RCCZ een officieel geregistreerde vereniging. Nu wachten op antwoord van de gemeente…
    Groeten,
    Bas

    #18524
    Doki391
    Deelnemer

    Who dat is wel goed nieuws!!

    #18533
    Mario Koolmees
    Moderator

    Even een update voor geïnteresseerden, op 25 februari 2015 hebben wij een gesprek bij de gemeente over ons ondernemingsplan en onze vereniging.
    We duimen voor een positieve uitkomst. Zodra we langs geweest zijn zullen we onze bevindingen hier laten weten.

    #18534
    Doki391
    Deelnemer

    Succes!! ik ben benieuwd!

    #18537
    Mario Koolmees
    Moderator

    Even in het kort en voor degenen die snel de informatie willen lezen.

    Conclusie van de locatie scan door de gemeente Zoetermeer is dat zij, op dit moment, geen geschikte, vaste, locatie voor ons hebben gevonden. Er zijn wel een 3-tal locaties nader onderzocht, maar aan elke locatie zaten te veel voorwaarden of onmogelijkheden dat de kans van slagen erg gering is. Vooralsnog wederom een no-go van de gemeente Zoetermeer.

    Toch gaan we de besproken locaties nog eens op een rijtje zetten en kijken of er oplossingen gevonden kunnen worden voor de problemen die de betreffende locaties met zich meebrengen. In de tussentijd moeten we ons richten op omliggende gemeenten en ondertussen de ontwikkelingen in Zoetermeer gewoon goed in de gaten houden.

    Conclusie blijft dat electro wel mogelijkheden zou bieden, alternatief is indoor…maar ook hieraan zitten diverse haken en ogen.
    Wordt vervolgd….(hopelijk).

    #18543
    Doki391
    Deelnemer

    Jammer! Maar ze staan open voor electro als ik het goed begrijp? dan zijn er toch wel mogelijkheden inderdaad..

    Ben benieuwd!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Het onderwerp ‘Mogelijkheden vaste baan in Zoetermeer’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven