15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #9752
    Mario Koolmees
    Moderator

    Gezien de slechte weersomstandigheden en ook de slechte voorspellingen willen we graag jullie mening weten. Gaan we morgen rijden of verplaatsen we de meeting naar volgende week.

    Voor morgen:
    – De ondergrond is redelijk goed en er staan bijna geen plassen.
    – De voorspellingen zijn matig en we weten bijna zeker dat het regent.
    – Het zullen buien zijn en droge momenten.

    Voor volgende week:
    – De voorspellingen zijn redelijk richting eind volgende week.
    – Voorspellingen zo ver vooruit zijn redelijk onzeker.

    Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

    NB: Mochten we de meeting verplaatsen dan sturen we alle ingeschreven rijders een email!

    #14882
    Rajeev
    Lid

    Ik hoop dat het naar volgende week verplaatst wordt, kan ik er ook weer bij zijn ๐Ÿ˜†
    Trouwens, erg netjes dat jullie de ingeschreven rijders een dag van te voren een mailtje sturen!

    #14884
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Rajeev wrote:

    Ik hoop dat het naar volgende week verplaatst wordt, kan ik er ook weer bij zijn ๐Ÿ˜†
    Trouwens, erg netjes dat jullie de ingeschreven rijders een dag van te voren een mailtje sturen!

    Het moet leuk blijven voor iedereen, de hobby is voor de meesten al duur genoeg dus om nou door de regen te gaan rijden en je dure materiaal te slopen…dat de meesten dat niet willen, daar hebben we allemaal natuurlijk begrip voor.

    #14885
    Mario Koolmees
    Moderator

    Voor degenen die stemmen, je mag ook nog een motivatie hier achterlaten (wie weet helpen jou argumenten anderen die twijfelen).

    #14886
    lu-ke22
    Lid

    Ik vind gewoon dat het morgen door moet gaan omdat als we op de baan gaan rijden word je auto toch wel vies. Een paar meetings terug hadden we ook niet bepaald mooi weer toen zijn we tussen de buien door gaan rijden en dat ging prima en door de gezelligheid van de club word het toch van zelf een leuke dag dus ik zeg doen!

    gr Luke

    #14887
    lu-ke22
    Lid

    ps het zijn off-road auto’s :ugeek:

    gr luke

    #14888
    THo
    Lid

    Ik ben het helemaal met Mario eens, de matrialen zijn al duur genoeg. Misschien hebben we volgende week wel beter weer, dus ik vindt gewoon dat we het volgende week moeten proberen.

    #14889
    pinty
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    Ik vind gewoon dat het morgen door moet gaan omdat als we op de baan gaan rijden word je auto toch wel vies. Een paar meetings terug hadden we ook niet bepaald mooi weer toen zijn we tussen de buien door gaan rijden en dat ging prima en door de gezelligheid van de club word het toch van zelf een leuke dag dus ik zeg doen!

    gr Luke

    Jij hebt zeker de eerste meeting niet meegemaakt ๐Ÿ˜†

    Ook omdat ik nu een beetje ziekelijk thuis zit, stem ik voor volgende week of de week daarop, ook goed……

    #14890
    Mario Koolmees
    Moderator

    Mooi schoon tafeltje, maar die hoop modder die erop staat ๐Ÿ˜‰

    #14892

    ik zeg door laten gaan vies word je auto tog wel ik ben het eens met luke.

    jasper

    #14893
    lu-ke22
    Lid

    @pinty wrote:

    @lu-ke22 wrote:

    Ik vind gewoon dat het morgen door moet gaan omdat als we op de baan gaan rijden word je auto toch wel vies. Een paar meetings terug hadden we ook niet bepaald mooi weer toen zijn we tussen de buien door gaan rijden en dat ging prima en door de gezelligheid van de club word het toch van zelf een leuke dag dus ik zeg doen!

    gr Luke

    Jij hebt zeker de eerste meeting niet meegemaakt ๐Ÿ˜†

    Ook omdat ik nu een beetje ziekelijk thuis zit, stem ik voor volgende week of de week daarop, ook goed……

    Een klein beetje camouflage ๐Ÿ˜†

    gr Luke

    #14895
    sjirk
    Lid

    volgende week kan ik niet, ik hoop dat het dan toch morgen gaat gebeuren?
    laten we hopen op die 5% !

    #14896
    sjirk
    Lid

    ik ben het eigenlijk ook eens met luke, gewoo een beetje opletten en zonnodig snel ”schoonmaken”

    #14897
    lu-ke22
    Lid

    niet vergeten ff te stemmen voor morgen :mrgreen:

    #14898
    sjirk
    Lid

    shit, prongeluk voor volgende week gestemd!!! ๐Ÿ™

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • Het onderwerp ‘Morgen rijden of volgende week zondag?’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven