15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #14899
    Mario Koolmees
    Moderator

    Pas ik wel voor je aan 🙂

    EDIT: Heb ff in de database zitten krassen, het staat nu weer goed.

    #14900
    roberto
    Lid

    lekker gewoon rijden en lekker vies worden

    #14901
    meneermini
    Deelnemer

    @pinty wrote:

    @lu-ke22 wrote:

    Ik vind gewoon dat het morgen door moet gaan omdat als we op de baan gaan rijden word je auto toch wel vies. Een paar meetings terug hadden we ook niet bepaald mooi weer toen zijn we tussen de buien door gaan rijden en dat ging prima en door de gezelligheid van de club word het toch van zelf een leuke dag dus ik zeg doen!

    gr Luke

    Jij hebt zeker de eerste meeting niet meegemaakt 😆

    Ook omdat ik nu een beetje ziekelijk thuis zit, stem ik voor volgende week of de week daarop, ook goed……

    ja ander krijgen we allemaal van die autos dus ik zou zeggen niet volgende week wand dan kan ik niet dus die week er op

    #14902
    meneermini
    Deelnemer

    ov gwoon morge

    #14904
    sjirk
    Lid

    bedankt snellehenk voor je gekras in de database, niet zo slim.
    ik blijf hopen dat het op morgen blijft staan.

    #14905

    hopelijk gaat het morgen door ik vind het zo leuk om te komen kijken!

    #14910
    Mario Koolmees
    Moderator

    MEETING IS AFGELAST EN VERPLAATST NAAR VOLGENDE WEEK!

    Helaas moeten we deze beslissing toch nemen, we hebben 1 zieke bij de crew en 1 crew lid met een rug probleem. Daarbij de slechte voorspellingen en de kans dat er morgen een zeer beperkte opkomst is zullen wij de meeting naar volgende week verplaatsen.

    We weten dat dit heel erg vervelend is voor degenen die volgende week niet kunnen (waaronder ik zelf), maar we moeten de keuze van het grootste deel van de groep overnemen.

    Mochten jullie toch gaan rijden, laat het dan even weten via het forum…als er voldoende mensen aanwezig kan ik wellicht even de schansen ophalen zodat daar toch wat plezier met gemaakt kan worden.

    #14912
    tony
    Lid

    Morgen rijden raad ik echt af, luke je moet niet vergeten dat je met een elektro wagen rijd (water en elektro is geen goede combo) en je sloopt echt alles met zulk weer, ook al is t droog de ondergrond is wel nat en je zult altijd vocht of ander vuil onder je kap krijgen waardoor er schade kan ontstaan.

    Dus heb je al een spaarpot die NEE tegen je zecht. Wees dan verstandig en laat je autotje lekker binnen staan….

    #14914
    janschip
    Deelnemer

    @tony wrote:

    Morgen rijden raad ik echt af, luke je moet niet vergeten dat je met een elektro wagen rijd (water en elektro is geen goede combo) en je sloopt echt alles met zulk weer, ook al is t droog de ondergrond is wel nat en je zult altijd vocht of ander vuil onder je kap krijgen waardoor er schade kan ontstaan.

    Dus heb je al een spaarpot die NEE tegen je zecht. Wees dan verstandig en laat je autotje lekker binnen staan….

    Tony Tony Tony, echt een nitro rijder en geen verstand van electro 😉

    Een Slash is redelijk waterproof dus vochtige ondergrond is geen probleem, alleen als je doelbewust 1 meter onder water gaat rijden dan heb je wel een probleem. Ik denk zelfs dat een Nitro gevoeliger is voor vocht dan Electro maar dat gaan we zeker niet uitproberen.

    Succes met je try-outs en tot ziens maar weer, misschien op de laatste truggycup.

    Gr Wim.

    #14915
    sjirk
    Lid

    jammer, ik meld me direct af ik ben dan namelijk op vakantie. 🙁

    #14917
    lu-ke22
    Lid

    ik zou vandaag nog best wel even willen rijden( jeroen en jasper) vinden dat ook geen probleem

    #14918
    Mario Koolmees
    Moderator

    @lu-ke22 wrote:

    ik zou vandaag nog best wel even willen rijden( jeroen en jasper) vinden dat ook geen probleem

    Om 12.00 uur ben ik aanwezig in Prisma, het is dan een klein groepje, maar als service zal ik de schansen oppikken en dan kan er toch nog een beetje lol gemaakt worden.

    @sjirk wrote:

    jammer, ik meld me direct af ik ben dan namelijk op vakantie. 🙁

    Ik heb je doorgestreept op de inschrijflijst.

    Zoals je ziet gaan Jeroen, Jasper en Luke waarschijnlijk wel rijden, ik zal de schansen ophalen en ben er ook rond 12.00 uur wellicht dat je dan ook nog langs kunt/wilt komen.

    #14919

    ah jammer dat het nietdoorgaat! sjirk heeft zijn hele auto schoongemaakt!!
    nou ja volgende keer beter!

    #14920

    super cool snellehenk!
    ik kom zeker ff langs misschien dan!

    #14921
    lu-ke22
    Lid

    wij zijn aanwezig rond 12 uur heeft ook temaken dat ik volgende week niet kan.

    gr luke

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
  • Het onderwerp ‘Morgen rijden of volgende week zondag?’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven