11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #14922
    meneermini
    Deelnemer

    ik ben er ook we denk ik om 12 uur wand volgende week kan ik ijgelijk niet ik heb op buienradar gekeken volgens die site gaat en maar maximaal 5 mm regenen
    das helemaal niks

    #14924
    tony
    Lid

    De zon lacht me tegemoet, hoop voor de gene die gaan rijden dat het zo blijft, en jullie lekker kunnen rijden.

    Ik heb vandaag de hele dag try out in walibi en vanaf vrijdag heb ik 3weekeinden halloween dus ik ben voorlopig niet meer naast de baan te vinden. Hopenlijk tijdens een winter meeting weer eens de baan op.

    In walibi zullen ze me denk ik wel horen want de serpent gaat mee volgende week haha.

    #14925
    Mario Koolmees
    Moderator

    @tony wrote:

    De zon lacht me tegemoet, hoop voor de gene die gaan rijden dat het zo blijft, en jullie lekker kunnen rijden.

    Gaat niet lang duren, kijk maar op buienradar 😉
    Er komt een dikke neerslagband aan die over Nederland trekt…maar er komen wel een paar die-hards dus ondanks de regen toch een mini-meeting.

    #14926
    meneermini
    Deelnemer

    ja maar het grootse deel is wit en dat is maar maximaal 0,5 mm en alleen om 14 uur even een minimum van 0,5 mm en een maximaal van 2,0 dus zo veel gaat er niet vallen

    #14927
    sjirk
    Lid

    Dus er gaan wel mensen naar toe als het aardig wat zijn kom ik ook!

    #14928
    Mario Koolmees
    Moderator

    Jasper, Jeroen, Luke, Marijn, Mario zijn er als ik het terug lees, dus 5/6 man zijn er zeker.

    #14929
    lu-ke22
    Lid

    Klopt we gaan er een gezellige dag van maken.

    gr Luke

    #14930
    sjirk
    Lid

    ik kom ook gewoon, laten we het gewoon proberen!
    en anders rijden onder de HSL-Lijn ook niet zo heel erg…

    #14931
    meneermini
    Deelnemer

    er is daar onder zat ruimte

    #14932

    yo sjirk ik ga ook mee dan dat is super cool!

    #14942
    sjirk
    Lid

    @Sammoo73 wrote:

    yo sjirk ik ga ook mee dan dat is super cool!

    sammoo73 het is geen twitter! houd je een beetje bij de R/C 😳 😳 😳

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
  • Het onderwerp ‘Morgen rijden of volgende week zondag?’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven