11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #9925
    vanguard
    Deelnemer

    hej allemaal

    ik ga wss toch een slash 4×4 nemen.

    maar welke upgrades zijn echt musthave?
    ik bedoel dan meer delen die hem meer duurzaam maken (nog) niet de prestaties.
    servo bescherming onder?
    outerwear of hardcover?
    andere spur ?

    alvast bedankt

    #17772
    janschip
    Deelnemer

    Ik zou er nog eens over nadenken.

    Is je budget nog steeds 300 euro?
    Ga je voor nieuw of gebruikt?
    Bij wie koop je hem of van plan om te kopen?
    Waar en wat ga je rijden?

    Er is niets mis met de Slash maar wanneer je wilt gaan racen zijn er nog andere auto’s zoals de Losi SCTE, kost ongeveer hetzelfde maar betere wegligging. Duurzaamheid ongeveer hetzelfde als de Slash.

    Team Durango DESC410, Team Associated en Tekno SCT zelfde verhaal.

    De onderdelen voor de Slash zijn wel makkelijker te krijgen maar als je geen probleem met internet hebt is de rest ook geen probleem.

    Gr

    #17775
    vanguard
    Deelnemer

    ik ga iets langer door sparen en koop nieuw.

    ik heb geen paypal of creditcard.
    dus onderdelen zijn van bepaalde merken moeilijker
    echt racen ga ik er niet mee.

    mijn vraag was meer wat je er echt op moet zetten om hem goed te beschermen.
    en problemen te voorkomen voor ze ontstaan.

    #17776
    janschip
    Deelnemer

    Okee,

    Ga dan voor de Ultimate dan heb je eigenlijk alles wat je nodig hebt.

    Wanneer je nog wat geld over hebt;

    http://www.rcsuperstore.nl/bone-racing-servo-guard-for-traxxas-slash-4×4-stampede-4×4-p-6821.html?osCsid=706ca8937645238396578bc62fe71f96 om je driveshaft en servo te beschermen. http://www.rcsuperstore.nl/outerwears-shroud-voor-traxxas-slash-4×4-rood-p-6882.html tegen het stof
    http://www.rcsuperstore.nl/fastlane-machine-motor-mount-kit-voor-traxxas-slash-4×4-p-7235.html)
    http://www.rcsuperstore.nl/fastlane-machine-diff-cup-voor-slash-4×4-stampede-4×4-p-7246.html

    En verder alleen vervangen wat kapot gaat.
    Bv RPM draagarmen en bumpers.

    Enne de rcsuperstore kwam ik toevallig tegen de meeste rc winkels kunnen dat wel bestellen/leveren

    Ik heb 2 jaar lang met een Ultimate gereden en eigenlijk nooit problemen gehad en ik ben wel begonnen met racen.

    Suc6

    #17789
    lu-ke22
    Lid

    Ik heb net als Wim ook met een Traxxas slash 4×4 ultimate gereden in mijn ogen is het een top auto ging bijna nooit stuk ik heb hem 3,5 jaartjes gehad maar toen was hij ook redelijk versleten en ik wou graag beter mee komen op MVB dus heb een nieuwe auto gekocht. Traxxas slash 4×4 is een top auto voor meeting en voor de lol en zo af en toe een race te rijden een overtray is een aan rader en de Proline Trencher

    Is een top band voor op de slash ik heb er zelf dik 1 jaar mee gereden alleen met deze banden dus ook op de weg
    de standaard elektronica is ook prima Waterproof alleen kijk uit de elektronica is wel waterproof maar de rest van de auto niet
    dus denk aan je lagers daar ben ik in het begin goed de fout mee in gegaan.
    kortom een top wagen MAAR
    het is wel een super dure auto voor die prijs kan je zelfs een competitie auto nemen
    denk aan een Losi 22SCT met een leuk setje met elektronica er in

    Als er nog vragen zijn zeg het maar

    MVG Luke van Ooijen

    #17790
    lu-ke22
    Lid

    Ps het voordeel van Traxxas heeft is als je elke RC winkel wel wat Traxxas heeft liggen

    #17804
    vanguard
    Deelnemer

    Bij toemen hebben ze een ultimate slash4x4 met integry als kit voor 559€ is dat iets

    #17805
    janschip
    Deelnemer

    @vanguard wrote:

    Bij toemen hebben ze een ultimate slash4x4 met integry als kit voor 559€ is dat iets

    Ik zou Integy links laten liggen, veel te veel mindere recensies, persoonlijk geen ervaring mee wel met de Ultimate.
    Voordeel van deze is dat er een LCG bij zit, Traxxas alu is goed.

    Kijk dan naar http://www.toemen.nl/slash-4×4-ultimate-brushless-lcg-chassis-with-clear-body-tqi-editie-p-10419.html
    Voordeel van deze is dat er een LCG bij zit, Traxxas alu is goed.

    Succes

    #17806
    vanguard
    Deelnemer

    wat is het voordeel van lcg ?
    hij is 1″ lager maar word hij dan niet te laag mbt jumpen, groffer terrein en het bereiden van hellingen?

    #17807
    lu-ke22
    Lid

    Kijk LCG staat voor low center gravity dus een beter handeling in de bochten enz

    Kijk neem nou bvb een Land rover op de weg vs een BMW welke gaat beter door de bocht?
    de BMW neem ik aan dat komt door als je met een SUV door een bocht gaat de auto gaat overhangen dus meer kans hebt om te vallen ”Griproll” noemen ze dat in RC taal
    ik zal voor het nieuwe chassis gaan zie het maar als een grote glij plaat voor off-road rijden en je kunt de auto altijd ophogen door de set upps te veranderen.

    Mvg Luke

    #17808
    lu-ke22
    Lid

    Ps Integry heb ik zelf wel eens wat gehad het aluminium wat zij gebruiken is erg poreus je betaald er flink veel voor en het gaat snel stuk dus niet doen

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Het onderwerp ‘must have upgrades voor slash’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven