5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #9969
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Wat hebben we weer genoten.
    Het was lekker weer, het grasmaaien ging met de bosmaaier beter als ooit tevoren, de opkomst was groter als verwacht. Wel waren er wat vreemde vogels 🙂 die best wel dichtbij kwamen, maar ze zijn niet neergestort en hebben dus ook niet voor overlast gezorgd.

    Kortom ik heb genoten.
    Voor foto’s en filmpjes kijk op https://plus.google.com/photos/114592743992400878517/albums/6020034583745266497

    tot de volgende 😀

    #18259
    pinty
    Deelnemer

    Schitterende foto’s heb je weer gemaakt, altijd lekker om zo na te genieten!
    Ik vond het wederom een topdag: Heerlijk weer en een mooie opkomst van diverse rijders.
    Het pakte gelukkig goed uit met de bosmaaier, zodat we een hele mooie baan zonder veel gras konden maken.
    Een klein nadeeltje waar ik thuis pas achterkwam…..ik ben behoorlijk verbrand..!!

    #18261
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Een klein nadeeltje waar ik thuis pas achterkwam…..ik ben behoorlijk verbrand..!![/quote]

    daar hebben ze creme voor uitgevonden 😀

    #18263
    pinty
    Deelnemer

    dat zei mijn dochter ook al….gelukkig hadden we aftersun, die zij er wel op wilde smeren….hahaha

    #18290
    CatSpawn
    Deelnemer

    mooie foto’s.
    ik moest helaas stoppen die middag.
    Mijn aandrijf motor schoot los van de tandwiel en nadat ik ruim een uur bezig ben geweest, had ik het wel weer gezien.

    Inmiddels een nitro auto aangeschaft en ben benieuwd of het wat is.
    Het gaat om een Mantis TXS.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Het onderwerp ‘nagenieten Meeting 1 juni 2014’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven