8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #10002
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Hallo Allemaal,

    Ja het is weer voorbij, de eerste meeting van 2015, en wat hadden we lekker weer. Hele dag zon maar helaas wel een koude wind 😥
    Helaas was de opkomst een beetje matig maar degene die er waren konden wel genieten van een uitdagend baantje.
    Op https://plus.google.com/photos/114592743992400878517/albums/6136881185727715505 kunnen jullie de door mij gemaakte foto’s en filmpjes bewonderen.
    Tot de volgende keer

    #18580
    BigBrother74
    Deelnemer

    Vanwege mijn verjaardag niet langs kunnen komen maar de volgende zijn we er zeker bij! (mits niet van 3-9 mei=vakantie)

    #18581
    janschip
    Deelnemer

    Gave foto’s Mars, jammer dat ik het gemist heb.
    Gr Wim.

    #18582
    Marceltrucker
    Deelnemer

    @BigBrother74 wrote:

    Vanwege mijn verjaardag niet langs kunnen komen maar de volgende zijn we er zeker bij! (mits niet van 3-9 mei=vakantie)

    Dus wij hebben de taart gemist 😀 😆

    #18583
    Marceltrucker
    Deelnemer

    @janschip wrote:

    Gave foto’s Mars, jammer dat ik het gemist heb.
    Gr Wim.

    Volgende keer beter…..hoop dat het beter met je gaat

    #18586
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik hoop er een volgende keer ook weer eens bij te kunnen zijn. Zat in Hengelo voor de Brushless Cup daar hadden ze mij ook gevraagd te helpen met de wedstrijdleiding.

    #18587
    leo-rcc
    Deelnemer

    En ik was mijn robots aan het slopen in Engeland. Leuke fotos, jullie troffen het met het weer.

    #18597
    Marceltrucker
    Deelnemer

    @leo-rcc wrote:

    En ik was mijn robots aan het slopen in Engeland. Leuke fotos, jullie troffen het met het weer.

    Zijn ze nu dan ook kapot?? Dan moet je weer bouwen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Het onderwerp ‘Nagenieten Meeting 12 april 2015’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven