7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #9963
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Zo de eerste meeting zit er weer op en ik vond het gezellig.
    De dag begon wel met een klein beetje regen (hier thuis) maar dat verdween snel.
    Het gras stond helaas wel erg hoog dus een klein baantje gemaakt en maaien maar. Dat viel erg tegen maar een trekpaard 😛 voor de maaier hielp lekker en al snel (na 2 uur) lag er dan toch een lekker gemaaid baantje, weliswaar erg hobbelig maar toch.
    Gelukkig kwamen er toch meer mensen als verwacht dus kon iedereen zijn auto’s lekker uitlaten.
    Voor het nagenieten en/of kijken wat je gemist hebt https://plus.google.com/photos/114592743992400878517/albums/6007035757457256801
    groet en tot de volgende meeting

    #18204
    ceesios
    Lid

    Ik vond het erg leuk zo voor t eerst. Volgende keer ben ik er bij met de Nitro trophy, kan ik wat langer rijden.

    Bedankt!

    #18205
    pinty
    Deelnemer

    Meeting was weer als vanouds gezellig.
    En zoals altijd weer meer lopen kletsen dan rijden……

    nu alleen nog een beetje rommel verwijderen…

    #18207
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ziet er goed uit mannen, ik ben blij om te zien dat jullie gewoon verder gaan met de meetings. Komende tijd heb ik het bizar druk met truggy masters, buggcup, voetbal en ook nog eens een verbouwing thuis. Kortom de komende maanden denk ik niet dat ik tijd kan vinden voor RCCZ, hopelijk gaat me het lukken om een keer naar een meeting te komen.

    #18208
    pinty
    Deelnemer

    ik hoop dat de foto’s zo te zien zijn, anders moet ik ze allemaal hier op het forum zetten ( met het verklooien van de lay-out tot gevolg)
    Maar hier zijn ze dan, slechts een stuk of 20
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.630139190406010.1073741834.100002298049797&type=1

    #18210
    janschip
    Deelnemer

    Leuk om te zien de foto’s.

    Gr Wim

    #18211
    meneermini
    Deelnemer

    was weer zo als gewoonlijk gezellig en wat een leuke foto`s van mijn auto

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Het onderwerp ‘nagenieten meeting 27 april 2014’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven