7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #9747
    aestiva
    Lid

    Hallo, mijn naam is Ashvin en ik ben 30 jaar.

    Een aantal maanden geleden had ik een flashback in mijn droom. Ik droomde dat ik weer kind was en dat ik op mijn 13e verjaardag een Nikko RC auto had gekregen. Dit was een auto waar ik jaren plezier van gehad ondanks dat ding maar 20 km/u ging.

    Toen ik wakker werd, dacht ik… wat een tijd was dat. Altijd met mijn buurjongen racen… zou dat nog bestaan? Rc Auto’s?
    Ik ben toen die ochtend gaan googlen en er ging een wereld voor mij open. Op dat moment wist ik het… ik moest en zou weer een RC auto komen. Mijn zoektoch was toen begonnen.

    Ik ben nu een half jaar verder en heb inmiddels al veel auto’s gehad.
    Inmiddels heb ik een:
    Hpi Bullet 3.0 st
    Hpi Savage Flux
    Traxxas Rustler VXL
    Hpi RS4
    Tamiya TT-01
    Graupner Mercedes

    Verder heb ik ook de Traxxas Rally, E-revo 1/16 en nog een Hpi Trophy 4.6 truggy gehad. Ik heb er spijt van dat ik de Trophy destijds verkocht had. Nitro was toen nog te ingewikkeld voor mij en ik kon de auto voor een mooie prijs verkopen.

    Zoals jullie zien ben ik inmiddels echt verslaafd aan deze hobby. Er komen nog vele auto’s bij!!!

    #14707
    pinty
    Deelnemer

    welkom Ashvin !

    We zijn mekaar al eens tegen gekomen op mbf, en je hebt inmiddels een indrukwekkende lijst bij elkaar verzameld!

    Hou je nog wel tijd over om te rijden??

    #14709
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Ashvin, welkom op het forum…je hebt al een aardige verzameling bij elkaar!
    Waar ik wel benieuwd naar ben is welke auto je favoriet is van alle auto’s die je nu hebt en hebt gehad…

    #14722
    aestiva
    Lid

    Ha idd! Kleine wereld.

    Mijn favoriet….

    Ik denk op dit moment de RS4. klein makkelijk en verschrikkelijk snel. De rest is te groot voor op straat hier maar wel leuk. De TT01 is ook wel leuk voor ff tussendoor.
    De bullet doe ik niet veel mee omdat er altijd wel iets kapot aan gaat bij mij.

    De Savage flux is ook wreed maar veel te groot en te snel op straat. Bij de meeting zal ik deze wel meenemen.

    #14728
    Rajeev
    Lid

    Welkom en have fun! We kennen elkaar al 😉

    #14733
    aestiva
    Lid

    Vandaag weer even met de Rustler gereden. Een totaal andere auto. Vreselijk snel.
    Ik heb de Hitec945 servo (die ik in mijn Bullet had geinstalleerd) vervangen met de standaard Traxxas Servo. Wat een verschil met sturen. Dit gaat veel sneller en de draaicirkel is kleiner.

    #14735
    Rajeev
    Lid

    @aestiva wrote:

    Vandaag weer even met de Rustler gereden. Een totaal andere auto. Vreselijk snel.
    Ik heb de Hitec945 servo (die ik in mijn Bullet had geinstalleerd) vervangen met de standaard Traxxas Servo. Wat een verschil met sturen. Dit gaat veel sneller en de draaicirkel is kleiner.

    Ik kan bij je verhaal aansluiten, heb vannacht iets heel raars gedroomd 😆

    Kort samengevat: Ik bestelde een Traxxas Rustler VXL en in mijn droom reed hij op 4 AA batterijen…toen had ik 4 AA batterijen voor 270 euro gekocht…ze waren van GP Powerbank, 2700mAh en er stond een + op 😛

    Maar jammergenoeg is die Rustler niet meer gekomen want ik werd volgens mij wakker 😆

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Het onderwerp ‘Nieuw en een bijzonder verhaal’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven